مدیر عامل آبشار عاطفه‌ها میهمان وزارت کشور در روز تشکل‌های اجتماعی

 مدیر عامل آبشار عاطفه‌ها میهمان وزارت کشور در روز تشکل‌های اجتماعی

محمدجواد فولاد مدیرعامل بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در 22 مرداد هم زمان با روز تشکل­ها و مشارکت­‌های اجتماعی به دعوت وزارت کشور در مراسم این روز حضور یافت.

چندین سال است که روز 22 مرداد ماه به پیشنهاد وزارت کشور و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی با نام "روز تشکل­‌ها و مشارکت­‌های اجتماعی" ثبت شده است. این نامگذاری با هدف افزایش حمایت دولت در قالب اجرای برنامه­‌های میریت کلان کشور از توسعه كمی و كيفی تشكل‌­های مردمی و ايجاد فرصت­‌های مطلوب و کاربردی برای فعاليت­‌های سمن­‌ها در فرايند ایفای نقش آنان در تسریع توسعه کشور صورت گرفته است.محمدجواد فولاد و معاون وزیر کشور

در این راستا، در روز شنبه 22 مرداد سال 1401 وزارت کشور به منظور تحقق برنامه­‌های توسعه پایدار و پیشگیری و کاهش معضلات اجتماعی، همایش تجلیل از تشکل­‌های اجتماعی را با دعوت از مدیران نهادها و فعالان اجتماعی برجسته از جمله محمد جواد فولادپور،مدیر عامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها به عنوان بزرگ ­‌ترین و موفق ­‌ترین خیریه و شبکه مردمی کشور و حامی اقشار محروم جامعه به ویژه بانوان سرپرست خانوار، برگزار نموده است.

محمدجواد فولاد و دکتر الهیان

در این مراسم، برگزارکنندگان وزارت کشور از مدیران حاضر با اهدا لوح تقدیر، از خدمات خیرخواهانه و بشردوستانه این قشر روشن فکر قدردانی کردند.

محمدجواد فولاد و وزیر کشور

دبیر خبر دفتر مرکزی:بیگلری

برچسب ها: مدیرعامل بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها, 22 مرداد 1401, مراسم وزارت کشور, تجلیل از تشکلها, مشارکت و تشکلهای اجتماعی


Slide 1
اشتراک
مطلـب