گوشه‌ای از مهرعلوی در عید غدیر: فراهم نمودن 36 جهیزیه در بنیاد آبشار عاطفه‌ها شاهرود و کرمان

اهدا 30 سری جهیزیه توسط نمایندگی شعبه عام کرمان و 6 سری جهیزیه از سوی نمایندگی ایتام و جهیزیه شاهرود، گوشه‌­ای از برنامه اهدا جهیزیه توسط بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها بود که به مناسبت دهه ولایت( عید غدیر) و ولادت امام موسی‌بن‌جعفر(ع) به اجرا درآمد.

اهدا جهیزیه توسط این دو نمایندگی در راستای اجرا طرح ازدواج آسان به سبک علوی و گرامیداشت دهه ولایت و عید غدیر،عید افضل شیعیان، روز مباهله که روز تکریم خانواده است و همچنین ولادت هفتمین معصوم(ع) صورت گرفته است. مسؤولین نمایندگی شعبه عام کرمان که 30 سری جهیزیه را با کمک خیرین فراهم نموده است این مراسم را در مصلای امام علی(ع) شهر کرمان مصادف با 29 تیر ماه و با حضور زوجین تحت حمایت خود و همراهی تنی چند از نهادهای دولتی و نظامی استان کرمان از جمله نرجس بحر آسمانی، سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمان، خانم آقا میرلو، کارشناس کمیته امداد کرمان، امینی‌زاده،کارشناس اجتماعی فرمانداری کرمان، مجید ستایش‌نیا، معاونت اجتماعی سپاه ثارالله کرمان، به همراه تنی چند از نمایندگان سپاه پاسدران این شهر ،یکی از مداحان بنام و گروه سرود نوجوانان کرمان برگزار کردند.

shahrood1401-mordad

همچنین نمایندگی ایتام و جهیزیه شاهرود به همین مناسبت در محل نمایندگی خود و با پشتیبانی خوب نیکوکاران در 30 تیر ماه جاری موفق به اهدا 6 سری جهیزیه تقریبا کامل شامل اجاق گاز، فرش، چرخ خیاطی، سرویس چینی، اتو، ست کتری و قوری، پتو، پنکه، سرویس خواب، چرخ گوشت، آبمیوه‌گیری، سرویس اورانوس آشپرخانه و سرویس پلاستیک به نوعروسان خود گردید.

k5-_20220724-07Julth_1

مسؤولین این دو نمایندگی در ادامه گفتگو خود با دبیر خبر دفتر مرکزی از اعتبار اختصاص داده شده سخن گفتند. مسؤول نمایندگی عام کرمان از صرف مبلغی به ارزش 20 میلیون تومان برای هر جهیزیه که در مجموع 600 تومان شد، خبر داد. مسؤول نمایندگی شاهرود هم پرداخت 100 میلیون تومان برای خرید جهیزیه­‌های تدارک دیده شده را خاطر نشان کرد.

تصاویر تکمیلی در ذیل قابل مشاهده هستند:

k_20220724-07Julth_1

 


k5-_20220724-07Julth_2

k4-_20220724-07Julth_3

 دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشور:بیگلری

 

 

برچسب ها: عید غدیر


Slide 1
اشتراک
مطلـب