کارگاه آسیب های شبکه های مجازی واجتماعی ویژه مهرجویان آبشار عاطفه ها بروجن برگزار شد

کارگاه آموزشی با همکاری خیریه آبشارعاطفه ها شهرستان بروجن و فرماندهی انتظامی شهرستان بروجن با موضوع آسیب های شبکه های مجازی و اجتماعی برگزار شد

مسئول خیریه آبشار عاطفه ها شعبه شهرستان بروجن درگفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، گفت: با توجه به گسترش روز افزون و فراگیر شیکه های مجازی واجتماعی و آسیب های اجتماعی ، اخلاقی و خانوادگی ناشی از استفاده ناصحیح و عدم شناخت کامل از این پدیده ، طبق برنامه ریزی انجام شده مقرر است این خیریه کارگاه های آموزشی با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان بروجن با موضوع آسیب های شبکه های مجازی و اجتماعی جهت مهرجویان موسسه در طول سال برگزار گردد.
سرکار خانم حسینی اظهار داشت: اولین جلسه آموزشی آسیب شناسی فضای مجازی با موضوع امنیت در فضای مجازی و حریم خصوصی در شبکه اجتماعی ویژه مددجویان تحت حمایت این خیریه با هدف بررسی شبکه های اجتماعی و آسیب ها و راهکار ها آن با دعوت از کارشناس انتظامی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان بروجن ، با حضور تعدادی از مهرجویان خیریه آبشار عاطفه ها برگزار شد.
سرکار خانم حسینی هدف از برگزاری این کارگاه را بالا بردن سطح علمی و آگاهی مددجویان در مقابل تهدیدات دشمنان بویژه تهدیدات نرم، فضای مجازی و راهکارهای مقابله با آسیب های شبکه های اجتماعی بیان کرد.
در ادامه وی گفت: متأسفانه شبکه های ضد اجتماعی موجب ایجاد خلل در بین خانواده ها و مردم شده است و استفاده از این شبکه ها موجب بروز تغییرات رفتاری در اعضای خانواده می شود به گونه ای که امروزه بچه ها بیشتر با بازی های مجازی و کاراکترهای این بازی ها ارتباط و تاثیر پذیری دارند.
حسینی بیان کرد: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی یک ابزار و تکنولوژی است اما متفاوت استفاده می‌شود و به همان اندازه که مفید است می‌تواند مضر باشد و همچون چاقوی دولبه است که در صورت غفلت می‌تواند بسیار خطرساز باشد و بهترین راه آگاهسازی و اطلاع رسانی است.
وی با اشاره به برخی آسیبهای اجتماعی فضای مجازی گفت: مشغول شدن در شبکه‌های اجتماعی و غرق در فضای مجازی سبب کمرنگ شدن ارتباط کلامی در زندگی های امروز در خانواده ها و زندگی های زناشوئی می‌شود و این موضوع طلاق عاطفی و فاصله گرفتن اعضای خانواده‌ها از همدیگر را رقم می‌زند.
در نظر سنجی پایانی شرکت کنندگان ضمن ابراز رضایت از برگزاری این دوره تصریح نمودند که در این آموزش با تبعات منفی فضای مجازی و سوء استفاده های کاربران از اطلاعات افراد و راهکارهای مقابله با آن، آشنا شدند.

برچسب ها: استانهای غربی, آسیب های اجتماعی, خانواده, چهارمحال بختیاری, نیازمند, آموزشی, نیروی انتظامی, شبکه های مجازی

بنده خدا
بسیار خوب می باشد
حسین
محمد گفته است :
بسیار عالی

منم نظرم اینه که کار خوبی انجام شده...
موفق باشید...

سجاد
با تشکر از شما
مصطفی
بسیار خوب است
محمد
بسیار عالی

Slide 1
اشتراک
مطلـب