پذیرایی مواکب بنیاد آبشار عاطفه‌ها از زوار پیاده رضوی

بنیاد آبشار عاطفه­‌ها، مواکب پذیرایی زائرین پیاده رضوی را در محور نیشابور، سرخس و طرق برپا کرد.

بنیاد آبشارعاطفه­‌ها به مناسبت دهه آخر صفر و  شهادت حضرت رضا(ع) مواکب متعددی را در جاده نیشابور، سرخس و ورودی جاده طرق مشهد برپا کرد و پذیراییدر وعده­‌های صبحانه، میان‌وعده، ناهار، عصرانه و شام را به زائرین شمس خراسان به ویژه زائرین پیاده در هفته آخر  صفر ارائه کرد تا اینگونه خادمین بنیاد در توفیق خدمتگزاری به محضر ضامن آهو(ع) سهیم باشند.

محمد جواد فولاد در جمع خادمین در مواکب پذیرایی ایام شهادت امام رضا مشهد

 محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشار عاطفه‌­ها، طی بازدید از بخش­‌های مختلف مواکب ضمن گفتگو با خدّام از رسالت و خدمات­‌شان سخن گفت:" در ایام پایان صفر طبق سنوات هر ساله بنیاد، پس از بازگشت از کربلا، در جوار ملکوتی امام مهربانی­‌ها، با ایجاد ایستگاه­‌های صلواتی، از مُلک آباد تا جوار منور علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) اقدام به پذیرایی از زائران پیاده،  زوّار و مجاورین در راه و درسطح شهر با پذیرایی طعام گرم، صبحانه، ناهار و شام توسط خادمین جهادی کرده­‌اند که نشان از ولایی بودن خدمتگزاران آن هست که با عشق به اهل بیت و  پروردگار متعال در حرکت حسینی و امام رضایی با تأمین رفاه زائرین، خدمات مطلوبی را ارائه می­‌کنند و از همه خادمین تقدیر می­‌کنیم. بر دستان خیرین حسینی و امام رضایی که با اهدا انفاقِ نذورات خود، بنیاد را یاری می­‌کنند بوسه می­‌زنیم که در مراسم و برنامه­‌ها در ایجاد مواکب یا ایستگاه­‌های صلواتی این مجموعه را یاری می­‌کنند. خادمان از مسیر اطاعت از ولایت به موفقیت دست می‌­یابند و توانستند رضایت خداوند و خشنودی اهل بیت را در توسعه این مجموعه با دعای خیر مستضعفان و دردمندان حاصل نمایند".

وی در ادامه از خدّام که ولایتمدارانه در اطاعت از اوامر رهبر برای انجام تکلیف و نیل به اهداف خدمتگزاری اربعین و شهادت امام رضا(ع) گام برداشته‌­اند، قدردانی و تصریح کرد این مواکب با سرپرستی امور شعب استان­‌های مختلف بخصوص خراسان رضوی و پشتیبانی قرارگاه­‌های کشور مسؤولیت میزبانی زائرین را عهده­‌دارند که با انگیزه الهی وارد عرصه جهاد اجتماعی شده‌­اند.

الله یاری مدیر موکب قرارگاه محرومیت زدایی جنوب کشور در جاده سرخس شهادت امام رضا

ا..ّ. یاری، مدیر موکب شماره 2 قرار گاه محرومیت‌­زدایی تهران در جاده سرخس، هم با قدردانی از فولاد و فاطمه چوپانی، مدیر قرارگاه محرومیت‌­زدایی جنوب و نبی اکرم(ص)، از برقراری مواکب در محور سرخس و نیشاور گفت:" به توفیق الهی بنیاد و این قرارگاه، اقدام به برپایی مواکب پذیرایی و اسکان زائرین پیاده رضوی نمود. خدمات مواکب شامل چایخانه، پخت غذا، میان وعده، آب، شربت، ایستگاه خیاطی، واکس، استراحتگاه، درمانگاه خواهران و برادران، واحد فرهنگی و مشاور مذهبی و نماز جماعت است".

طالبی مدیر موکب قرارگاه محرومیت زدایی غرب کشور شهادت امام رضا سال 1401

طالبی، مدیر موکب قرارگاه محرومیت‌­زدایی غرب کشور نبی اکرم(ص) در جاده نیشابور، با تسلیت رحلت پیامبر(ص)، شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) اظهار داشت:" قرارگاه غرب اقدام به تهیه 4000 پرس غذای گرم مانند جوجه در وعده ناهار و شام، پخت نان و سوپ برای صبحانه به مدت یک هفته به شکل شبانه‌­روز کرده است و غرفه­‌های واکس، چایخانه، بهداشت، فرهنگی و اسکان خواهران و برادران را در برنامه ایّام شهادت امام رضا(ع) در دهه آخر صفر دارد".

چوپانی، هم با تقدیر صمیمانه از مدیر عامل، از خیرین تهران در تأمین منابع مورد نیاز مواکب و میزبانی گرم همکارانش در مشهد تشکر کرد.

زهره حسینی، مدیر امور شعب خرسان رضوی، نیز در محل مواکب قرارگاه مذکور و شعب مشهد از خدمات متنوع­‌شان در وعده‌­های مختلف در شبانه­‌روز نام برد و از فراخوانی فولاد در برپایی مواکب شهادت امام رضا(ع) و همکاری چوپانی در برنامه­‌ریزی طرح خدمت به زوار سپاسگزاری کرد.

مواکب در مدت یک هفته نزدیک به 200 هزار پرس غذا و نوشیدنی را توزیع کردند. همچنین خیرین و مسؤولین استانی با حضور در محل فعالیت این مواکب از نزدیک در جریان خدمت‌رسانی­‌ها قرار گرفتند.

گلچین تصاویر فعالیت مواکب مستقر در جاده سرخس، نیشابور و ورودی مشهد- جاده طرق- در دهه پایانی ماه صفر، روایتگر گوشه‌ای از ارادت خدام بنیاد آبشار عاطفه‌ها به زوار رضوی(ع) است.

دبیر خبر دفتر مرکزی:بیگلری

برچسب ها: فولاد مدیر عامل, مهر ماه سال 1401, دهه پایانی ماه صفر, ایام شهادت امام رضا, قرارگاه محرومیت زدایی جنوب کشور, قرارگاه محرومیت زدایی غرب کشور, سرخس نیشابور و جاده طرق در ورودی مشهد, زوار پیاده رضوی


Slide 1
اشتراک
مطلـب