پایتخت میزبان جشن ایتام در آستانه نوروز

مدیر خیریه آبشار عاطفه های منطقه ۱۶ تهران  در گفتگو با خبرنگار شهر فردا : تمام شعب آبشار عاطفه ها در راستای حمایت از ایتام سالانه جشنی در سراسر کشور برگزار می کنند.

حمیده گودرزی با اشاره به استقبال خیرین از پوشش ایتام خاطر نشان کرد: این خیریه بیش 270 هزار خانوار را تحت پوشش داشته و توانسته طی سالهای گذشته بیش از 24 هزار یتیم را با پشتیبانی138 هزار خیر  ثابت تحت حمایت خود دراورد.
 
وی ادامه داد این خیریه که بزرگترین خیریه غیر دولتی کشور با بیش از ۲۸۰ شعبه در ۳۰ استان کشور  است به عنوان نخستین و بزرگترین مرکز تهیه جهیزیه در کشور به شمار می آید که از همان ابتدای شروع فعالیت با طرح دیدگاههای تخصصی و بررسی های کارشناسی شده و نگرشی پژوهشی به مسائل اجتماعی و فرهنگی تلاش داشته تا زمینه را جهت خدمتگزاری هر چه بیشتر به محرومان جامعه فراهم آورد.
 
این مسئول ادامه داد: این مرکز به عنوان یک مرکز غیر دولتی که بر پایه کمکهای مردمی شکل گرفته هیچ محدودیتی برای پذیرش محرومان نداشته و از همه توان و ظرفیتهای عطوفت و مهربانی مردم برای حمایت از محرومان کشور یاری گرفته است.
 
گودرزی ادامه داد: خیرین علاقمند می توانند از طریق  کمک های نقدی و غیر نقدی و با مراجعه به شعب و نمایندگی خیریه در سراسر کشور و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان و یا با شماره گیری #2310*780* این سازمان را در جهت تحقق اهداف خیرخواهانه یاری کنند.
گودرزی ادامه داد: همچنین خیرین علاقمند به کمک های فردی و داوطلبانه نظیر برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم کشور ، کمک های خیرخواهانه و افتخاری به سازمان ، کمک ها به برگزاری مراسمات و آئین های مذهبی و ملی و همچنین  تهیه سبدکالا ، پوشاک و البسه ، تهیه اقلام جهیزیه ، تهیه اقلام غیر نقدی و وسایل ضروری زندگی در این مجموعه همکاری کنند.
 
مسئول خیریه ابن الرضای آبشار عاطفه های تهران گفت : تفاهم نامه های کمک های دوطرفه با شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی جهت پیشبرد اهداف خیرخواهانه نیز از بخش هایی است که افراد حقوقی می توانند در اهداف خداپسندانه خیریه مشارکت جمعی داشته باشند.

برچسب ها: خیرین, استانهای مرکزی, تهران, یتیم, جشنواره, جشنواره ایتام


Slide 1
اشتراک
مطلـب