همزمان با عید قربان:مشارکت گسترده شعب بنیاد آبشارعاطفه‌ها و خیران مؤمن در پویش نذر قربانی

همزمان با عید قربان، عید بندگی و یقین، خادمین بنیاد بین­‌المللی خیریه آبشارعاطفه­‌ها با همراهی خیرین در شعب سراسر کشور، پویش نذر قربانی را با ذبح صدها رأس گوسفند اهدائی و توزیع بسته­‌های گوشت آماده شده بین مددجویان خود اجرا کردند.

قربانی کردن هم از نظر نیّت و هم عمل، دارای اجر دنیوی و پاداش اخروی است، همچنین بارزترین اثر اجتماعی این مراسم ارزشمند این است که به واسطه این قربانی، افراد نیازمند و فقرا اِطعام می­‌شوند که این ره­‌آورد بابرکت در کنار خیر و برکتی که برای قربانی‌کننده دارد، قابل توجه و مهم است.

_20220711-08Julth_2

شعب بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشارعاطفه‌­ها،با توجه به اینکه خدمات­‌رسانی این مجموعه به جامعه هدف با مشارکت­‌های مردمی صورت می‌­پذیرد، طبق برنامه هر ساله خود امسال هم در عید بزرگ قربان پذیرای نذورات قربانی هم­‌میهنان نیکوکار در اقصی نقاط کشور اسلامی­‌مان بودند. شعب شهرستان­‌های خراسان رضوی و شمالی و جنوبی، زنجان و طارم، ایلام و چرداول، لرستان، گیلان، کرمان، کردستان، اصفهان، تبریز، چهار محال و بختیاری، قزوین،خرم‌­آباد و خرمدره، همدان، تهران، آستانه اشرفیه، شوشتر خوزستان، بوشهر،آذربایجان غربی، ... از جمله شعبی بودند که در این طرح حضوری چشمگیر داشتند.

_20220711-08Julth_3

همچنین گزارشات و تصاویر ارسالی از سوی شعب بیانگر این است که برخی شعب مانند شهرستان بجنورد و درود لرستان علاوه بر توزیع گوشت قربانی، تعدادی سبد معیشتی شامل مواد شوینده، روغن، برنج، ماکارونی، ... را به دست خانواده­های مهرجو تحت حمایت رسانده‌­اند.

دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشور:بیگلری

برچسب ها: گوشت قربانی, عید قربان, توزیع گوشت, بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, تیرماه سال1401


Slide 1
اشتراک
مطلـب