همدلی با اهالی گِرمی در رزمایش معیشتی هم راستا با 1200 سبد شهرکرد، تبریز، ایلام خراسان جنوبی

خادمین بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها همزمان با عید غدیر خم،  در شهرهای گِرمی، شهرکرد، تبریز، ایلام و استان خراسان جنوبی با اهدای سد کالا پذیرای نیازمندان شدند.

خادمین بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها همزمان با عید غدیر خم،  در شهرهای گِرمی، شهرکرد، تبریز، ایلام و استان خراسان جنوبی با اهدای سد کالا پذیرای نیازمندان شدند.

به مناسبت ایّام دهه ولایت و امامت به ویژه ورود به عید بزرگ غدیر خم شعب بنیاد شهرهای گرمی، شهرکرد، تبریز، ایلام و استان خراسان جنوبی سرور ولایت مولا علی(ع) را با اجرا رزمایش‌های بزرگ سبد غذایی، لوازم منزل و پخت غذای گرم راهی دل‌های مددجویان شیفته اهل بیت(ع) کردند.

عید غدیر خم تیر ماه سال 1402 رزمایش اهدا 1500 سبد معیشتی و تعدادی یخچال و اجاق گاز ویژه مردم سیل زده شهر گرمی استان اردبیل

به دنبال جاری شدن سیل مهیب و سنگین خرداد ماه جاری در شهرهای گِرمی و انگوت استان اردبیل و وارد آمدن خسارات جدی و بسیار به این مناطق و روستاهای اطراف، نمایندگی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در شهر گرمی برآن شد تا به میمنت عید باعظمت غدیر خم با برگزاری رزمایش سبد غذایی در کاهش بخشی از آلام مردمان خطه اردبیل سهیم شود. در سبدهای غذایی گرمی برنج، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، روغن مایع، کنسرو تن ماهی، کنسرو لوبیا، قند، رشته آش، لپه و لوبیا قرمز قرار داده شده بود.

عید غدیر خم تیر ماه سال 1402 الهام اجاقی مدیر امور شعب استان اردبیل رزمایش اهدا 1500 سبد معیشتی و تعدادی یخچال و اجاق گاز ویژه مردم سیل زده شهر گرمی استان اردبیل

الهام اجاقی، مدیر امورشعب استان اردبیل، در مصاحبه با مدیر سایت بین‌المللی خبر دفتر مرکزی بنیاد ضمن ابراز سپاس و قدردانی از محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها بع عنوان پدر معنوی بنیاد در ارائه حمایت همه جانبه و تبریک عید غدیر، از اهدا 1500سبد معیشتی به ارزش 1 میلیارد تومان همراه 10با دستگاه یخچال و همین تعداد اجاق گاز، 5 سرویس تفلون و 50 تخته پتو با تأمین اعتبار 200 میلیون تومان به سیل زدگان ساکن گِرمی، انگوت و روستاهای محروم اطراف خبر داد و تصریح کرد:"در مسیر حدمتگزاری، خیّرین در کنار بنیاد به یاری هموطنان آمدند تا دلخوشی هر چند کوچکی را برای خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل اخیر به ارمغان بیاوریم". وی از چوپانی و مهتاب‌پور،مدیران قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی مرکزی و شمال کشور، برای همکاری صمیمانه تشکر کرد.

ایام عید غدیر خم تیر ماه سال 1402 رزمایش اهدا 1500 سبد معیشتی و تعدادی یخچال و اجاق گاز ویژه مردم سیل زده شهر گرمی استان اردبیل

در مراسم روز دوشنبه 12 تیر ماه سال 1402 که در محوطه شهرداری گرمی و با حضور خبرنگار اعزامی واحد خبر سیمای استانی سبلان و خبرگزاری‌های محلی گرمی.آر و تاک خبر اجرا گردید، فرماندار گرمی و انگوت، رییس اداره امور اوقاف، رییس سازمان تبلیغات اسلامی، بخشدار مرکزی گرمی، کمیته امداد امام خمینی، هلال احمر، امام جمعه گرمی و جمعی دیگر از مقامات استان اردبیل با بازدید از محل برگزاری رزمایش در جریان کم و کیف تهیه بسته‌های غذایی قرار گرفتند و با اهدا لوح تقدیر از زحمات خالصانه و بی‌وقفه خانواده بنیاد در گرمی سپاسگزاری کردند. اجاقی در ادامه افزود:" با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام، به مدت 2روز در 4 وعده( ناهار و شام) افتخار میزبانی اهالی سیل‌زده گرمی و حاشیه نشینان آن و همچنین روستاهای محروم اطراف را داشتیم".

دکتر ولی اسماعیلی، رییس کمیسیون اجتماعی مجلس و نماینده مردم شهر گرمی و انگوت در مجلس شورا اسلامی

همچنین دکتر ولی اسماعیلی، رییس کمیسیون اجتماعی مجلس و نماینده مردم شهر گرمی و انگوت در مجلس شورا اسلامی، حجت‌الاسلام میرزایی، رییس اوقاف وامور خیریه گرمی و بیله سوار، در سخنان خود از خدمات بنیاد آبشار عاطفه‌ها در راستای محرومیت‌زدایی و هم‌گامی با هموطنان در بحران‌های مختلف قدردانی کردند.

اسماعیلی پس از بازدید از امکانات فراهم شده برای اهالی بحران زده منطقه از مدیرعامل خیرخواه بنیاد آبشار عاطفه‌ها تشکر و برای حضور در دفتر کمیسیون اجتماعی مجلس دعوت رسمی به عمل آورد و اظهار داشت:"به عنوان خادم مردم شهرستان که اخیرا سیل‌های پی‌در‌پی باعث وارد آمدن خسارت‌های جبران‌ناپذیری برای مردم عزیز شد، از بنیاد که از ابتدا بروز سیل در شهرستان و حتی در جریان بروز خشکسالی و بارش تگرگ برای رفع معضلات با ما همراه شدند تشکر می‌کنم:. وی در ادامه برای افزایش کمک‌های بنیاد و ادامه همکاری برای ادامه کار خدمت‌رسانی و به خصوص تهیه لوازم خانگی اظهار امیدواری کرد.

ایام عید غدیر خم تیر ماه سال 1402 ایلام رزمایش اهدا 200 سبد معیشتی

همچنین شعب بنیاد در استان‌های ایلام، آذربایجان شرقی و چهار محال و بختیاری به میمنت عید غدیر خم، عید امامت و ولایت مولا علی(ع)، به برگزاری مراسم جشن مختلف همّت گماردند. شعبه عام ایلام روز پنج‌شنبه 15 تیر ماه جاری رزمایش توزیع 200 سبد معیشتی را با اقلام برنج، مرغ، ماکارونی و سویا در مسجد امام رضا(ع) تقدیم نگاه حضرت علی(ع) می‌کند.

ایام عید غدیر خم تیر ماه سال 1402 چهار محال و بختیاری رزمایش اهدا 1200سبد معیشتی

بنیاد آبشار عاطفه‌ها شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری، نیز همچون شعب فوق روز پنج شنبه 15تیر ماه هفته جاری را با آماده‌سازی و چینش 1200 سبد معیشتی در سالن ورزشی یکی از دبیرستان‌های شهرکرد با نام شهید قاسم سلیمانی به خیل شرکت‌کنندگان در جشن آسمانی امامت حضرت علی بن ابیطالب(ع)، امام برگزیده و مؤید ذات اقدس الهی پیوستند. مریم عبدالهی، مدیر امورشعب چهار محال و بختیاری، در این رابطه گفت:" در رزمایش ویژه عید غدیر برای هر سبد برنج، روغن مایع، ماکارونی، رب و حبوبات در نظر گرفته شد". به گفته عبدالهی رؤسا شورا شهر، کمیته امداد امام خمینی، امام جمعه، نماینده امور فرهنگی و اجتماعی استانداری، فرمانده سپاهِ جهاد سازندگی و جمعی دیگر از مسؤولان استان در کنار مدیران و پرسنل بنیاد از جمله اعظم صاحبان، مدیر امور شعب اصفهان و مدیر قرارگاه جوادالائمه(ع) اصفهان، و همراه با خیّرین عزیز استان چهار محال و بختیاری میهمانان امروز شهرکرد هستند. عبدالهی افزود برای هرسبد نزدیک به 350 هزار تومان هزینه اختصاص داده شده است و علاوه بر این تعداد 50 سبد دیگر نیز تهیه شده و آماده توزیع است.

ایام عید غدیر خم تیر ماه سال 1402 امورشعب تبریز پخت 900 پرس طعام گرم

تبریزی‌های غیور هم در استان آذربایجان شرقی دو روز پایانی هفته جاری، روزهای 14 و 15 تیر ماه سال 1402، را با پخت و توزیع 400 پرس غذای گرم و سبد معیشتی در سالن اجتماعات کانون بسیج جوانان بین هموطنان مددجو شهرستان  به استقبال یوم الله آغاز رسالت الهی وامامت برحق حضرت علی(ع) رفتند. بنا به گفته شهیدی جشن ولایت با توزیع 500 پرس غذای گرم دیگر روز پنج‌شنبه 15 تیر ادامه دارد. واحد خبری شبکه استانی سهند آذربایجان شرقی مراسم مذکور در بخش خبر ساعت 23 منعکس کرد.

ایام عید غدیر خم تیر ماه سال 1402 سخنرانی دکتر فرشته اسدزاده، مدیر کل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی

شعب خراسان جنوبی هم هم گام با همکاران خود در سرتاسر ایران عزیز برگزاری جشن بزرگ غدیر خم را به دیده منت گذاردند و با افتخار برپا نمودند. در این مراسم دکتر فرشته اسدزاده، مدیر کل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی، به عنوان میهمان ویژه مراسم سخنرانی پرباری را به مخاطبانش ارائه کرد.

دبیر خبر دفتر مرکزی:بیگلری

برچسب ها: رزمایش سبد معیشتی شهر گرمی, سیل مهیب خرداد سال 1402 گرمی, عید غدیر خم, اسماعیلی نماینده گرمی و انگوت


Slide 1
اشتراک
مطلـب