نمود دیگری از خدمتگزاری خراسان شمالی در رزمایش مهدوی : 1500 سبد غذایی آماده تحویل به محرومان

 امور شعب شهرستان بجنورد در استان خراسان شمالی با نزدیک شدن به روزهای آغازین سال جدید و به مناسبت اعیاد شعبان­‌المعظّم، رزمایش اهدا 1500سبد عیدانه‌­ای را با عنوان « رزمایش مهدوی» به طور مشترک با نمایدگی ایتام بجنورد، عام بجنورد و شهرستان شیروان  در هجدهمین روز از آخرین ماه سال جاری در مجموعه­‌ی ورزشی حسن علیدخت به اجرا درآورد.

به گزارش مسؤول واحد فرهنگی امور شعب شهرستان بجنورد، در رزمایش مهدوی که از سوی گروه اعزامی واحد خبر سیمای استانی مرکز بجنورد پوشش خبری داده شد و برخی از مهرجویان و چند تن از خیرین این شهرستان حضور داشتند، بخشی کوچکی از اقلام  غذایی 1500 سبد معیشتی تهیه شده در استان خراسان شمالی را شعب نام برده شده و بخش اعظم آن را قرارگاه محرومیت­‌زدایی تأمین کرده است. از این تعداد سبدهای تهیه شده، شیروان با 230 ، نمایدگی عام با 150 و ایتام با 20 بسته در رزمایش حاضر شدند.

 

بنا به گفته­‌ی مسؤولین امور شعب بجنورد، برای هر سبد روغن، ماکارونی، رب، سویا هرکدام به تعداد 2 عدد به همراه 5 کیلو برنج و بطری آبلیمو در نظر گرفته شده بود.

لازم به ذکر است این استان درکنار آماده‌­سازی سبدهای غذایی، بخشی از خدمات فرهنگی خود را با اهدا کفش و کتاب  با موضوعات قرآنی و گروه سنی کودک و نوجوان ارائه نمود.

 

دبیر خبر دفتر مرکزی: بیگلری

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, اسفند سال 1400, رزمایش مهدوی خراسان شمالی 1400


Slide 1
اشتراک
مطلـب