نمایندگی دشستان برگزار کرد: جشنواره آرزوها و اکرام ایتام

همزمان با میلاد مسعود حضرت علی(ع) نمایندگی دشستان از توابع استان بوشهر، جشن باشکوهی برای 150 نفر از ایتام این نمایندگی با همراهی خانواده‌­هایشان برگزار نمود.

به گزارش امورشعب استان بوشهر، در 26 بهمن امسال، نمایندگی دشستان با کمک­‌های بی‌دریغ خیرین و نیکوکاران این شهرستان به منظور گرامیداشت میلاد حضرت علی(ع) و تکریم مقام پدر، با دعوت از خانواده­‌های ایتام، مقامات مسؤوول استانی، هنرمندان صدا و سیمای بوشهر با برگزاری مراسمی با عنوان«جشنواره آرزوها و اکرام ایتام» در تلار نگین این شهرستان، ساعات شادی را در صحیفه خاطرات این کودکان به یادگار گذاشتند.

boosheh_20220220-08Febth_1

کارکنان خدوم دشستنای در حین اجرای برنامه‌­های مفرّح هنرمندان و با حضور جمعی از مسؤولین و خیرین روی سِن، آرزوهای نوشته شده ایتام بر برگ­‌های درخت نمادین آرزوها را برآورده می­‌کردند. همچنین از مهمانان با اهدا هدایای متنوع دیگری مانند دوچرخه، تلفن همراه، کارت هدیه، وجه نقد، پوشاک، اسباب بازی و ... همراه پذیرایی و صرف نهار استقبال گردید.

شایان ذکر است ابتکار دشستانی‌­ها در اهدا کتاب­‌های داستانی آموزنده به کودکان در ضمن اجرا برنامه هنری، در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و افزایش آگاهی­‌های فرهنگ اجتماعی، اقدامی ستودنی است.

 

دبیر خبر: بیگلری

 

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, جشن ایتام دشستان بوشهر, میلاد حضرت علی 1400


Slide 1
اشتراک
مطلـب