نمایندگی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها سقز برگزار کرد: نمایشگاه هنرهای دستی بانوان خودسرپرست

کارکنان خدوم بنیاد آبشار عاطفه‌ها شهرستان سقز استان کردستان در ماه ضیافت الهی با حمایت نیکوکاران سقزی اقدام به برگزاری نمایشگاهی از صنایع دستی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش خود در این شهرستان نمود.

بنا به گزارش حاجیلو، مدیر امورشعب شهرستان لاهیجان و استان کردستان، به مناسبت حلول ماه پرخیر و فضیلت رمضان و به منظور اجرا طرح توانمندسازی زنان بی­‌سرپرست و بدسرپرست، نمایندگی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها سقز اقدام به برگزاری نمایشگاهی شامل صنایع دستی بانوان هنرمند مددجو خود در روز دوشنبه، پنجم اردیبهشت ماه سال 1401، برابر با بیست و سومین روز رمضان‌المبارک در پارک شکوفه، واقع در حوالی این نمایندگی کرد.

حاجیلو همچنین اعلام کرد این نمایشگاه  یک روزه،که فعالیّت رسمی خود را از ساعت 10 صبح روز دوشنبه هفته جاری آغاز کرده است، به دلیل استقبال پرشور مردم و مسؤولین سقزی، به مدت سه روز تمدید گردید و بدین ترتیب تا روز چهارشنبه هفتم اردیبهشت سال جاری دایر و پذیرای هموطنان می‌­باشد.

وی با اشاره به اینکه کارکنان نمایندگی بنیاد آبشار عاطفه­‌ها میزبان مسؤولین حاضر، بانوان مددجو و بازدیدکنندگان در ضیافت وعده افطار بودند، تأکید کرد مدیر این نمایندگی به صورت شخصی، در اقدامی خیرخواهانه هزینه برپایی داربست را تقبل کرده است و از سوی دیگر نمایندگی سقز و نیکوکاران شهرستان به طور مشترک در تأمین هزینه مراسم وعده افطار با یکدیگر همکاری خوبی داشتند.

saggez2

حاجیلو از حضور گرم خیرین و رؤسای ادارات دولتی هم از جمله معاونت سیاسی فرمانداری، سرهنگ صفوی، ادراه تعاون و رفاه اجتماعی، کمیته امداد، جهاد کشاورزی، بهزیستی، امام جمعه و جمعی از فعالین اجتماعی سقز در کنار مدیر و کارکنان بنیاد آبشار عاطفه‌ها سقز خبر داد.

وی در بخش پایانی گزارش خود از صنایع دستی ارائه شده توسط بانوان خودکفا شامل زیورآلات، تابلوهای رزین و منجوق دوزی شده، تابلوهای منبت­کاری، نقاشی روی سفال دیوارکوب، ترکو و نمد و حصیر بافی، فرش دست‌بافت، نقاشی روی پارچه، صنایع چوبی، مکرومه بافی نام برد.

شاین ذکر است در این نمایشگاه از بازدیدکنندگان با غذاهای محلی و ارگانیک پذیرایی شد.

 

دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشور: بیگلری

 

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, نمایشگاه صنایع دستی بانوان خودسرپرست سقز , اردیبهشت 1401 و ماه رمضان


Slide 1
اشتراک
مطلـب