منطقه پنج مشهد با حضور مدیر عامل برگزار کرد: جشن اکرام ایتام ویژه ایتام سادات

خادمین نمایندگی­‌های بنیاد ابشار عاطفه­‌های منطقه 5مشهد مقدس، با هدف اجرای طرح کشوری «جشن اکرام ایتام» در خجسته سالروز ولادت مولی‌­الموحدین، حضرت علی(ع)، در دو نوبت جداگانه، اردوی فرهنگی - تفریحی را برای ایتام دختر و پسر تحت حمایت خود برگزار نمودند.

در ضیافتی که به همّت مسؤولین منطقه پنج مشهد در بهمن سال جاری با همکاری آستان قدس رضوی در حسینیه فاطمه‌­الزهرا اردوگاه آسمان هشتم( واقع در اردوگاه فرهنگی – تفریحی امام رضا(ع)) و با حضور صمیمی محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها، و همچنین مسؤول و دیگر مدیران و کارکنان نمایندگی­‌های منطقه پنج برگزار گردید، برنامه‌های متعدد فرهنگی، تفریحی و ورزشی برای خردسالان و نوجوانان سادات مشهدی به اجرا درآمد که موجبات شادی و رضایت‌­خاطر آنان را فراهم کرد. همچنین اجرا این مراسم، عیدی معنوی ارزشمندی از طرف مدیر عامل، پدر معنوی این کودکان، و خانواده­‌ی بزرگ بنیاد محسوب می­‌گردد.

5-zone1

در این ضیافت از کودکان و نوجوانان ،علاوه بر کیک و تنقلات و پک­‌های چاشت نیمروز، در وعده‌­ی صبحانه و ناهار پذیرایی گردید. از برنامه­‌های مفرّح اجرا شده در جشن میلاد می‌­توان از اجرا تئاتر توسط گروه نمایش مذهبی با محور تعالیم اخلاق اسلامی، هنرمندان شعبده‌­باز مشهدی، مداحی، اجرای سرود، آتش‌بازی، ورزش­‌های تفریحی و ... نام برد. همچنین به عنوان هدیه ویژه، پسران، توپ ورزشی و دختران راکت بدمینتون دریافت کردند.

 

دبیر خبر دفتر مرکزی: بیگلری

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, جشن اکرام ایتام مشهد, میلاد حضرت علی(ع) بهمن 1400


Slide 1
اشتراک
مطلـب