اربعین حسینی: خادمین مواکب یا علی گفتند باشد که یا حسین‌شان مقبول محضر ارباب افتد

در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، طی روزهای اخیر کلیه مواکب شعب بنیاد از سراسر ایران اسلامی آماده میزبانی از زائران شده‌اند.

با نزدیک شده به ایّام اربعین جمع کثیری از خادمان شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در تمامی استان‌های کشور از اواخر مرداد و شروع شهریور ماه جاری با همّتی جهادی و شوری حسین‌گونه خود را برای استقبال از زائران ابا عبدالله الحسین(ع) به ویژه زائرین پیاده و خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به آن‌ها طبق سالیان گذشته آماده کرده‌اند و اقدام به برپایی مواکب متعددی در نزدیکی مرزهای مختلف کشور در کنار مواکب پذیرایی داخل خاک عراق،مسیر شهرهای منتهی به کربلای معلی، نموده‌اند. مواکب مستقر شده در سه وعده اصلی غذایی و همچنین برای میان‌وعده‌های نیمروز و عصرانه به  پخت و توزیع انواع خوراک‌های گرم، کیک و آبمیوه و آب معدنی، میوه‌جات، نوشیدنی‌های گرم و سرد مشغول شده‌اند. تهیه بسته‌های فرهنگی و مذهبی با محوریّت تبیین تجمّع عظیم اربعین و رسالت امام حسین(ع)، فعالیت مواکب با خدمات خاص شامل تهیه2 دستگاه یخساز، مه‌پاش، غرفه خیاطی، درمانگاه با خدمات پزشکی و اسکان ویژه خواهران و برادران از دیگر برنامه‌های خدمات اربعین می‌باشد تا خداقوتی جانانه برای میهمانان ارباب تشنه‌لب باشد و بتوانند مسیر سفر معنوی اربعین را با همان اراده پولادین آغازین بپیمایند. 

 

موکب امام حسین(ع) امورشعب کهگیلویه و بویراحمد ایّام اربعین، شهریور ماه سال 1402

در سال 1402 که اربعین مصادف با چهارشنبه  15شهریور ماه است و طبق روال سالیان قبل بنیاد آبشار عاطفه‌ها با مواکب متعددی برای استقبال شایسته از زائران حسینی به خصوص زائران پیاده در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان در مناطق میرجاوه و ریمدان استان سیستان و بلوچستان، مرزهای مشترکا یران با عراق در اهواز،شوشتر و چذابه استان قهرمان‌پرور خوزستان و مرزهای مهران و خسرویِ استان ایلام با حال وهوایی حسینی به پذیرایی زائران مشغول هستند. همچنین مواکبی در داخل کشور از جمله امورشعب قزوین و کردستان از ابتدای شهریور ماه خدمات‌دهی خود را به صورت شبانه‌روزی به تأمین تغذیه و اسکان هموطنان پرداخته‌اند. با شروع فعالیت مواکب بنیاد مقامات استانی، لشکری و کشور در محل استقرار آن‌ها حضور یافته‌اند تا از نزدیک شاهد کم ّ و کیف امکانات رفاهی تهیه باشند.

فاطمه چوپانی،مدیر قرارگاه جهاد اجتماعی بنیاد آبشار عاطفه‌ها در تهران، ارسال بار مواد غذایی مواکب (دفتر مرکزی) موکب اهل بیت(ع) به عمود 794 مسیر نجف به کربلا شهریور ماه سال 1402

فاطمه چوپانی،مدیر قرارگاه جهاد اجتماعی بنیاد آبشار عاطفه‌ها در تهران، از ارسال محموله مواد غذایی جمع‌آوری شده شعب استان تهران توسط این قرارگاه به سوی مواکب پذیرایی مستقر در عمود 794 مسیر نجف به کربلا همچون سنوات قبل در 28 مرداد ماه جاری خبر داد و گفت:"بنیاد بین‌‎المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها امسال هم مواکبی را در داخل کشور، مرزهای ایران و عراق و در داخل عراق برپا کرده است. قرارگاه جهاد اجتماعی همراه با استان‌های خراسان رضوی به مرکزیت مشهد، مازندران، تهران، اصفهان و آذربایجان غربی در عمود 794 واقع در مسیر بین نجف به کربلا به ارائه پذیرایی می‌پردازند و از بخش نذورات حسینی(ع) خیّرین تهرانی و سایر استان‌ها که به صورت امانت در اختیار ما است، مواکب و ایستگاه‌های صلواتی به زائراین اربعین پذیرایی ارائه می‌کنند". وی به اعزام 70 نفر از خادمین بنیاد آبشار عاطفه‌ها شعب تهران به عمود 794 طبق برنامه ‌سال‌های گذشته در دومین روز از شهریور ماه جاری برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائرین امام حسین(ع) نیز اشاره داشت.  

فاطمه چوپانی،مدیر قرارگاه جهاد اجتماعی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در تهران، و راعی، مدیر اجرایی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، بازدید از عملکرد و نحوه خدمات دهی مواکب (دفتر مرکزی) موکب اهل بیت(ع) به عمود 794 مسیر نجف به کربلا شهریور ماه سال 1402

همچنین وی پس از ورود به سرزمین مقدس کربلا با حضور در محل استقرار مواکب دفتر مرکزی( با نام موکب اهل بیت(ع)) و عرض خداقوت به خادمین  به بازدید از انبار، فرآیند برپایی مواکب و تخلیه وسایل ارسالی در محل عمود 794 پرداخت. در همین رابطه بانو نمازی،مسؤول انبار مواد غذایی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در عمود794، اظهار داشت:"با پشتیبانی قرارگاه محرومیت‌زدایی تهران به مدیریت خانم چوپانی و حمایت خیرین استان تهران و دیگر استان‌های کشور در انبار 50 هزار ظرف غذای یک بار مصرف، 10 هزار بطری آب معدنی، نوشابه و دیگر مواد غذایی همراه با 500 تخته پتو و بالشت، دمپایی و سایر اقلام ضروری تهیه و در اختیار موکب عمود 794 قرار دارد". خادمین موکب مذکور از اوایل شهریور ماه خدمت‌رسانی خود را آغاز نموده‌اند. امسال به منظور تأمین رفاه زائران و التیامِ بخشی از آلام سفر، این موکب برای دومین سال متوالی از دستگاه مه‌پاش بهره می‌برد و 2 دستگاه یخ‌ساز و فعالیت چایخانه در این موکب راه‌اندازی شده‌اند. همچنین تشکیل جلسات تبیین جایگاه خدمت و زیارت با شرکت خادمین مواکب و عموم زائران در کنار  راه‌اندازی دستگاه تهیه پشمک‌ به خصوص برای کودکان از برنامه‌های تربیت مذهبی و تفریحی هستند که شنیدن آن‌ها مسرّت سفر معنوی زائرین را دوچندان می‌کند. انجام فریضه نماز جماعت در اول وقت هم با تأسی به قیام امام حسین(ع) در رأس برنامه‌های مواکب از جمله موکب عمود 794 می‌باشد. موکب دفتر مرکزی به همراه سایر موکب‌ها پخت غذای گرم در وعده‌های اصلی غذایی، تهیه میان‌ وعده در نوبت‌های صبح و عصر و شب با انواع شربت، چای،کیک و آبمیوه در فهرست وظایف خود گنجانده‌اند. لازم به ذکر است استان‌هایی نظیر اصفهان، چهار محال و بختیاری، آذربایجان غربی، خراسان رضوی و سایر مناطق کشور مرسوله‌های غذایی خود را برای مواکب تعیین شده ارسال کرده‌اند و در روزهای آتی مابقی اقلام و وسایل را ارسال خواهند نمود.

گودرزی، مدیر امورشعب ابوالقاسم(ع) تهران و مسؤول 2 دستگاه‌ یخساز موکب اهل بیت(ع) در عمود794، ایّام اربعین حسینی، شهریور ماه سال 1402

گودرزی، مدیر امورشعب ابوالقاسم(ع) تهران و مسؤول 2 دستگاه‌ یخساز موکب اهل بیت(ع) در عمود794، درباره تهیه یخ مورد نیاز زائرین اربعین گفت:"امسال هم با مصادف شدن اربعین حسینی با روزهای گرم سال موکب اهل بیت(ع) با تهیه 2 دستگاه یخساز روزانه تعداد 310 قالب یخ برای تهیه آب و شربت سرد برای زائرین عزیز تولید می‌کند".

موکب پذیرایی شوشتر استان خوزستان مرز چذابه، ایّام اربعین حسینی، شهریور ماه سال 1402

کارکنان تمامی شعب استان‌های کشور نیز با خدمات خود با عاشقان و زائران پیاده اربعین حسین بن علی(ع) همنوا شده‌اند. امورشعب قزوین با برپایی موکب خود با نام ابن‌الرضا(ع) با خدماتی شامل پذیرایی، اسکان، امور فرهنگی و ایستگاه صلواتی به استقبال جمع کثیری از هموطنان زائر شتافته است. این موکب از 15 تا 20 شهریور به به فعالیت خود ادامه خواهد داد. حیدری،مدیر امورشعب قزوین، درباره موکب که در سه راهی شامی شاپ مستقر است اظهار داشت:"با هماهنگی مدیر هتل جهانگردی قزوین که در کیلومتر 7 جاده تاکستان به ابهر قرار دارد یکی از سالن‌های غذاخوری هتل به صورت رایگان در اختیار ما برای پذیرش مسافران در هر سه وعده با طبخ غذاهای مختلف مانند پلو قیمه قرار داده شده است. آشپزخانه و وسایل آن، محل اسکان خواهران و برادران ومحوطه هتل برای برپایی موکب هم رایگان به ما امانت داده شده است. همچنین روزانه با چندین جعبه میوه تازه چیده شده از باغ هتل توسط خدمه آن از میهمانان در کنار غذا پذیرایی می‌شود". وی یادآور لصف و مهربانی مدیر و کارمندان هتل  شد وافزود در بدو فعالیت موکب هم هتل 50 باکس آب معدنی، نوشابه و برنج رایگان را در اختیار آشپزهای موکب قرار داده‌اند.

خدمات موکبهای بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها اربعین عمود 794

شعبه فهرج استان کرمان از 4 شهریور ماه به مدت یک هفته  با کمک یکی از خیّرین توزیع 100 بسته‌ معیشتی شامل برنج، روغن،مرغ و عدس با صرف هزینه‌ای به ارزش بیش از 47 میلیون تومان را به اجرا درآورد. قرارگاه سبحان جلسات وکارگاه‌های آموزشی با موضوع«احیا واجب فراموش شده آئین همسرداری اسلامی»، «تبیین جایگاه زنان عاشورایی» و «تربیت فرزند» را با همکاران مدیران شعب موسی بن جعفر(ع) ناحیه 7، باب‌الحوائج(ع) و باقرالعلوم(ع) ناحیه تشکیل داد. خادمین و مددجویان با انگیزه بالایی در این نشست‌ها حضور داشتند. موکب امورشعب خوزستان در مرز شلمچه تهیه انواع مختلف خوراک‌ها را در فهرست غذایی قرار داده است. توزیع2500 پرس خوراک سوسیس، 4000 چلو خورشت، ماکارونی، تاس کباب وسایر غذاهای گرم  در وعده‌های اصلی به ویژه ناهار و  شام را به عهده دارد. موکب امورشعب استان سیستان و بلوچستان در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان موکب مشرقی را برای پذیرایی از زائرین پاکستانی با توزیع غذای گرم و میان وعده‌های متعدد شامل آب معدنی، کیک، و آبمیوه، شربت، خرما، شکلات و نخود و کشمش به خدمت رسانی مشغول شده است. افتتاح قرارگاه رسانه‌ای موکب سیستان در مرز میرجاوه با رمز یا زینب کبری(س) و  پوشش خبری نوآوری امورشعب امسال این استان است. قرارگاه شرق کشور با ارسال اقلام مختلف خوراکی به ارزش 90 میلیون تومان به موکب سیستان به پذیرایی بهتر کمک کرده است.

خدمات موکبهای بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها اربعین عمود 794

اصفهانی‌ها هم در عمود 794منتظر زائرین هستند. خوزستانی‌ها در مرز چذابه، شوشتر و شلمچه از 24 مرداد ماه آماده شده‌اند. خادمین امورشعب چهارمحال و بختیاری نیز با همکاری حجت الاسلام امیری، مدیر اداره اوقاف استان، با ارسال 4000بطری آب معدنی و سایر اقلام با خادمین مستقر در مرز شلمچه همگام شدند. امورشعب کردستان هم با ایجاد موکب حضرت رقیه خاتون(س)(خادمین شهدا) در گردنه صلوات آباد سنندج، که محل تردد زائران اربعین است، پا یه پای همکارانشان به توزیع آب معدنی، چای، شربت و میان وعده‌های متنوع همراه با روزانه پخت غذاهای مختلف به تعداد متفاوت300، 500، 700 و ارقام دیگر در هر سه وعده مبادرت کرده‌اند. خادمین کردستان اسکان زائرین و تهیه بسته‌های فرهنگی را هم فراهم کرده‌اند. از موکب کردستان مقامات کشوری و  لشکری متعددی مانند فرماندار سنندج، مسؤول عقیدتی سیاسی لشکر 28 پیاده ارتش،  امیر فلاح، هماهنگ‌کننده ارتش، بازدید کردند.

بانو بیرانوند، مدیر امورشعب و موکب اربعین لرستان، ایّام اربعین حسینی، نجف روبروی مسجد حنّانه، شهریور ماه سال 1402

بانو بیرانوند، مدیر امورشعب و موکب اربعین لرستان، هم از خدمات‌شان و همراهی خیّرین حسینی به عنوان یک توفیق نام برد و گفت:"در نجف اشرف در سه وعده اصلی غذایی 5000 پرس غذای گرم پخت و توزیع می‌شود و و 10 هزار شربت و کیک را به عنوان میان وعده طی 10روز که انجام وظیفه می‌کنیم، به زائران تقدیم می‌کنیم. وی در پایان از خیّرینی که نذورات اربعین حسینی را به دست بنیاد رساندند تشکر کرد.

توزیع غذای گرم، شهادت امام حسن مجتبی(ع)، شهریور ماه سال1402،شعبه امام صادق(ع) مشهد

همچنین کمی پیشتر به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی(ع) و دخت نازنین اباعبدالله‌الحسین(س) و از سوی دیگر آغاز مراسم پیاده‌روی اربعین خدماتی مشابه را از 31 مرداد تا نخستین روزهای شهریور ماه جاری اجرا کردند. مهدیشهر در حزن شهادت امام دوم(ع) موکب پذیرایی، اشتغال با فروش دستاوردهای مددجویان، کودک را برپا کرد و اولین اجرا نمایش «دو متری زمین» را که به مدت سه شب اجرا خواهد داشت، به روی صحنه برد. شعبه امام صادق(ع) مشهد نیز 120 پرس شله اهدایی خیّر را به دست مددجویان اوتیسم رساند و مرکز مشارکت مردمی یاس نبی نیز 63 پرس شله را بین مددجویان تقسیم نمود. شعبه مولی‌الموحدین(ع) ناحیه چهار مشهد نیز مراسم عزاداری شهادت حضرت رقیّه(س) را باقرائت زیارت عاشورا و انواع پذیرایی(نان با پنیر و سبزی، حلوا، خرما، شله زرد، میوه(سیب و خیار)، غذای گرم(200 پرس عدس پلو و قیمه) و اهدا عروسک به دختران عزیز ایتام و بدسرپرست اجرا کرد. مرکز مشارکت‌ ارتباطات مردمی باب‌الحوائج(ع) مشهد هم به سوگ رجعت حضرت رقیّه نشستند. شعب لرستان، ایلام، امورشعب شمال کرمان و رفسنجان نیز مراسمی مشابه داشتند. شعبه درمان همدان سفره حضرت رقیّه را با مدیحه‌سرایی گسترانید و ده‌ها بسته گوشت قرمز نذری، میوه شامل سیب و هلو، بستنی، نان و پنیر و سبزی، کلوچه و ویفر اهدایی خیّر را تحویل مددجویان داد. شعبه قائم آل محمد(ص) مشهد در رثاء سه ساله امام سوم(ع) پذیرای مهرجویان با روضه‌خوانی و تهیه 65 پرس کوبیده بود.

مراسم عزاداری ائمه(ع)، شعب سراسر کشور و شروع ایّام اربعین حسینی، شهریور ماه سال 1402

قرارگاه سبحان هم با برنامه‌های متعدد عرض احترام به رقیّه جانِ حسین(ع) کرد؛ اجرا مدّاح، پرده‌خوانی با موضوع حضرت رقیّه در کنار پرسش و پاسخ، دشمن شناسی، ایجاد ایستگاه نقاشی برای کودکان به مدیریت خانم جاویدی مدیر خانه غدیر، برپایی سفره حضرت رقیّه، اهدا کارت هدیه و هدایا توسط خیّر، توزیع هدایای ویژه کودکان مانند کتاب، بازی فکری، مداد فانتزی و جوراب برنامه‌های قرارگاه بود و البته اهدا چادر مشکی به دختران نوجوان مشتاق حجابِ برازنده، هدیه‌ای درخور بزرگداشت مقام سه ساله اهل بیت(س) بود.

تصاویری منتخب از چشم‌نوازی جلوه‌های عشق امام حسین(ع) و اهل بیت مطهّرشان 

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

خدمات موکبهای بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها اربعین عمود 794

خدمات موکبهای بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها اربعین عمود 794

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

دستگاه پشمک ساز موکب اهل بیت عمود794،مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

دستگاه پشمک ساز موکب اهل بیت عمود794، مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

دستگاه پشمک ساز موکب اهل بیت عمود794، مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مراسم عزاداری ائمه(ع)، شعب سراسر کشور و شروع ایّام اربعین حسینی، شهریور ماه سال 1402

مراسم عزاداری ائمه(ع)، شعب سراسر کشور و شروع ایّام اربعین حسینی، شهریور ماه سال 1402

مراسم عزاداری ائمه(ع)، شعب سراسر کشور و شروع ایّام اربعین حسینی، شهریور ماه سال 1402

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مراسم عزاداری ائمه(ع)، شعب سراسر کشور و شروع ایّام اربعین حسینی، شهریور ماه سال 1402

مراسم عزاداری ائمه(ع)، شعب سراسر کشور و شروع ایّام اربعین حسینی، شهریور ماه سال 1402

مراسم عزاداری ائمه(ع)، شعب سراسر کشور و شروع ایّام اربعین حسینی، شهریور ماه سال 1402

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

مواکب پذیرایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کربلا، نجف و مرزهای مشترک ایران وعراق مرداد و شهریور ماه سال 1402، پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)

 

دبیر خبر دفتر مرکزی:بیگلری

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, دستگاه یخ ساز در مواکب اربعین, خدمات شعب بنیاد آبشار عاطفه‌ها در اربعین حسینی, شهریورماه سال1402, مواکب اربعین شهریور1402, درمانگاه و داروخانه موکب مرکزیعمود794, چایخانه و رادیوموکب عمود794, موکب ابن الرضا(ع) قزوین, فرماندار سنندج, شعبه فهروج کرمان, خدمات شبانه‌روزی موکبهای اربعین, امورشعب کردستان, موکب امام حسین استان کهگیلویه و بویراحمد


Slide 1
اشتراک
مطلـب