مراسم جشن اهدای 500 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند مشهد

به مناسبت ولادت امام رضا برگزار شد؛
مراسم جشن اهدای 500 سری جهیزیه به عروس های تحت پوشش آبشار عاطفه ها

به مناسبت ولادت امام رضا(علیه‌السلام)، بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها، در طرح کریمه تا کرامت، 500 سری جهیزیه به عروس‌های تحت پوشش این بنیاد اهدا کرد.
این مراسم با حضور محمد جواد فولاد مدیرعامل بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها، حجت الاسلام ماندگاری کارشناس دینی و موسوی جانشین بنیاد کرامت رضوی و دیگر مسئولین استانی در مهدیه مشهد برگزار شد.
حجت الاسلام ماندگاری در ابتدای مراسم با اشاره به اینکه بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها بیست و یک سال است که این سنت زیبا را برگزار می کند، افزود: این موسسه در کنار کمیته امداد امام خمینی و بسیاری از خیریه‌های دیگر در مسیر خیر گام بر می‌دارد، اما امتیاز بنیاد این است که مددجویان را به کار می‌گیرد که برای خودشان خدمت کنند و خیرات و مبرات اهل خیر را جمع کنند و این بسیار کار زیبایی است.

WhatsApp-Image-2021-06-23-at-20.30
وی افزود: در حال حاضر تمام موفقیت های بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها که در تمام کشور و حتی کشورهای دیگر شعبه دارد، این است که خوند مددجو احساس قشنگی دارد و تلاشش این است که جذب منابع و خیرات می‌کند.
این کارشناس دینی خاطر نشان کرد: آن ها در جهت تولید تلاش می‌کند و این کار پسندیده و خیر در قرآن نیز سفارش شده است.
وی با اشاره آیه «خُذ مِن أَموالِهِم صَدَقَةً تُطَهِّرُهُم وَتُزَكّيهِم بِها وَصَلِّ عَلَيهِم،
از اموال آنها صدقه‌ای (به عنوان زکات) بگیر، تا بوسیله آن، آنها را پاک سازی و پرورش دهی!»، گفت: این از زیباترین پاکسازی‌هایی که قرآن سفارش کرده است؛ بنابراین اگر می‌خواهید پاک و محبوب خدا شوید و اگر می‌خواهید گره شما در دنیا و آخرت باز شود به خیریه‌هایی مانند آبشار عاطفه‌ها کمک کنید.


خدمات بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها با محوریت خانواده

WhatsApp-Image-2021-06-23-at-20.30
در ادامه مراسم موسوی، جانشین بنیاد کرامت رضوی افزود: باز هم شاهد یک برنامه وزین و یک خدمت بزرگ به محوریت خانواده از مجموعه توانمند و اثرگذار آبشار عاطفه‌ها به عنوان یک بازوی بزگ خدمات اجتماعی در کشور هستیم که ان‌شاءالله خداوند متعال به این مجموعه توفیق دهد که بتواند در مسیر تحکیم بنیان خانواده قدم بردارد.
وی با خاطرنشان کردن اینکه مجموعه آبشار عاطفه‌ها امروز شاهد یک اقدام موثر برای حمایت از زوجین است، افزود: بنده هم توفیق حضور پیدا کردم و تبریک عرض میکنم و ان‌شاءالله شاهد هر چه بیشتر این تحولات عظیم باشیم.
جانشین بنیاد کرامت رضوی در ادامه بیان کرد: ان‌شاءالله به عنایت خداوند و به برکت الطاف کریمانه امام رضا(علیه‌السلام)، بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها، درسال 1400 توفیق خدمت گذاری و ارائه خدمات اجتماعی به تمام مردم داشته باشد.
سرهنگ امامی، رییس پلیس راهور مشهد الرضا در پایان مراسم بیان کرد: جا دارد خسته نباشید عرض کنم به مسئولین بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها که همیشه در تمام امور خیر در استان خراسان و سایر استان ها شرکت کردند.

برچسب ها: محمدجواد فولاد, دهه کرامت, اهداء جهیزیه, مشهد, بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها


Slide 1
اشتراک
مطلـب