مدیر عامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها؛ 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان خراسان رضوی توزیع می شود

در ششمین رزمایش کمک مومنانه بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها، ده هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان خراسان رضوی توزیع می‌شود.

محمد جواد فولاد در ششمین رزمایش کمک مومنانه که با حضور مسئولین در مجتمع ولایت مشهد برگزار شد از توزیع ده هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان خراسان رضوی خبر داد.

وی با اشاره به اینکه بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در سراسر کشور و در خارج از کشور در جهت فقر زدایی فعالیت می‌کند، افزود: این بنیاد با 700 شعبه و با جمعیت بالغ بر 400 هزار نفر تحت حمایت و 600 هزار خیر ثابت و 8 هزار کار جهادی خدمت گذار به عنوان بزرگترین خیریه کشور می‌باشد.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها با اشاره به اینکه در این دوره خیرین از سراسر مشهد پای کار آمدند، افزود: این طرح یکی از اقداماتی است که با لبیک به امام خامنه‌ای در قالب رزمایش کمک مومنانه با شروع شیوع ویروس کرونا آغازشد تا التیامی برای بیماران آسیب‌دیده از کرونا باشد و در تحقق اهداف فقرزدایی نقش مهمی را ایفا کند.

وی ابراز کرد: این مجموعه بر حسب وظیفه در جهت خدمتگزاری آمادگی دارد که همچنان همه خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا را در تأمین بسته‌های معیشتی تحت حمایت قرار دهد.

400 هزار نفر نیازمند تحت حمایت آبشار عاطفه‌ها هستند
وی گفت: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خراسان رضوی با تعامل با بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها برای برگزاری این رزمایش و حرکت در جهت امر خیرخواهانه همگام شده است و امروز با همکاری حوزه علمیه این رزمایش را برگزار کردیم.

فولاد بیان کرد: حوزه علمیه خیرینی دارند که کمک کننده به این مجموعه هستند و برای این منظور و در راستای اهداف خیرخواهانه قرارگاهی تشکیل داده است که ما نیز عضو این قرارگاه هستیم و ما در کنار حوزه علمیه تلاش می‌کنیم اقدامات شایانی در خدمت رسانی به مردم نماییم.

توزیع ده هزار بسته معیشتی بین نیازمندان
وی با خاطر نشان کردن اینکه شناسایی افراد آسیب پذیر برای کمک بسته معیشتی بر اساس تحقیق و توسط معتمدین محل صورت می گیرد و بعد از شناسایی اقدام به کمک می‌شود، گفت: 10 هزار بسته معیشتی در همه نقاط شهر مشهد بین اقشار آسیب پذیری که از ویروس کرونا آسیب دیده‌اند توزیع می‌شود. ارزش ریالی این بسته‌ها بنا به نوع شرایط خانواده آسیب پذیر 5 میلیون ریال، 4 میلیون ریال و 3 میلیون ریال می‌باشد.

فولاد با اشاره به برنامه‌های بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها بیان کرد: بنا به شرایط و فصول سال برنامه‌های متعددی از جمله تهیه جهیزیه، تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان و ... داریم . این‌ها زمان بندی شده و مرحله به مرحله به اجرا در می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: برنامه بعدی ما پس از این رزمایش تهیه جهیزیه برای زوجین و جمع آوری کمک برای تحصیل دانش آموزان است.

در ادامه مراسم حجت الاسلام حائری گفت: این روزها علاوه بر کمک مردم عزیز ما به هم‌نوعان خود، از طرق مختلف چون خیریه آبشار عاطفه‌ها، شاهد همیاری، کرامت و بزرگواری برادران لبنانی و عراقی در کمک به بیماران کرونایی هستیم.

خدمت به دیگران؛ عالی ترین سرمایه انسان
وی با اشاره به اینکه اگر روحیه ایثار داشته باشیم و سرمایه زندگی خود را برای خدمت به دیگران بگذاریم این عالی ترین و کاملترین چهره‌ای است که از انسان نشان دادیم، افرود: امروز با این حجم از کمک‌های مومنانه نمایش روحیه ایثار از جامعه مومن و مسلمان از سراسر دنیا بلند شده بیانگر پیام انسانیت و انسان دوستی است که امروز جامعه بشریت سخت به آن نیازمند است.

حجت الاسلام فرازی نیا کارشناس مذهبی در پایان مراسم گفت: بهترین صدقه این است که به انسان ضعیف و مستحق کمک کنیم و خوشبختانه با این حرکت خیرخواهانه بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها، بسیاری از خانواده ها خوشحال می‌شوند.

وی افزود: رسیدگی و اطعام نیازمندان سیره ائمه اطهار(علیه‌السلام) بوده است و این موسسه سنت های مبارک رضوی را احیا و تبلیغ می‌کند. ان‌شاءالله ذخیره دنیا و آخرت شما باشد و خداوند بر ما منت بگذارد و این ویروس منحوس کرونا از جمع مردم جهان رفع شود.

برچسب ها: محمدجواد فولاد, مشهد, بسته معیشتی, بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها


Slide 1
اشتراک
مطلـب