فولاد در رزمایش اهدا 313 جهیزیه خوزستان: با اهدا جهیزیه 114 هزار جوان راهی زندگی مشترک شدند

مدیر عامل بنیاد آبشار عاطفه‌­ها در رزمایش مؤمنانه اهدا 313 جهیزیه در خوزستان از حمایت 114 هزار نوعروس یاد کرد و آن را از اولویت‌­های بنیاد خواند.

آئین اهدای 313‌ سری جهیزیه به زوج‌های خوزستانی به‌همت امورشعب خوزستان و با همکاری شرکت نورد و سازمان حفظ و نشر آثار و ارزش­‌های دفاع مقدس به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در روز جمعه یکم مهر ماه سال جاری در زمین چمن شرکت نورد و لوله این استان برگزار شد. به گفته مدیر امور شعب خوزستان برای خرید هر سری جهیزیه، که شامل  5 قلم وسایل اساسی فرش، گاز خوراک­‌پزی، سرویس تفلون، بخاری و پتو بودند، 6/500/000 و ارزش کل جهیزیه­‌ها 203/45000 میلیون تومان هزینه صرف شده است.

آیین اهدا 313 سری جهیزیه در خوزستان اول مهر سال 1401

مدیر عامل بنیاد بین­‌المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها در ابتدای ورود به محوطه برگزاری مراسم ضمن دیدار چهره به چهره با کارکنان بنیاد آبشار عاطفه‌­های خوزستان، در جریان جزئیات فعالیت­‌های این شعبه در حوزه جهیزیه و خانواده قرار گرفت.

محمد جواد فولاد سردار رضای سردار حاجتی و سایر مقامات حاضر

در این مراسم در کنار محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین­‌المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها، و همکاران وی در امور شعب خوزستان سردار سرلشکر محسن رضایی، معاون اقتصادی دولت سیزدهم، سردار عبدالرضا مراد حاجتی، مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان، فرماندهان و نمایندگان ارتش، مدیر و کارکنان شرکت نورد و لوله خوزستان، خیرین و زوجین تحت حمایت بنیاد آبشار عاطفه‌­ها حضوری پررنگ داشتند. آیین اهدا جهیزیه نوعروسان خوزستانی پس از تلاوت آیات نورانی قرآن کریم با سخنرانی مدیر عامل بنیاد، پس از آن محسن رضایی و سپس سردار حاجتی به ایراد سخنرانی پرداختند.

محمد جواد فولاد مراسم اهدا 313 جهیزیه خوزستانسال 1401

محمد جواد فولاد در ابتدای مراسم با تسلیت رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) به ویژه شهادت امام الرضا(ع) به حضّار، از شرکت مدعوین قدردانی کرد و افزود:" بنیاد بین­‌المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها بر حسب وظیفه نوعدوستانه خود رزمایش مؤمنانه را در خدمتگزاری به آحاد و اقشار محروم جامعه برگزار کرده است. بنیاد براساس یکی از محورهای مهم بنیاد و اهداف آن در راستای راهی کردن مزدوجین به خانه بخت توانسته است تا کنون 114 هزار نفر از عزیزانمان را با تأمین جهیزیه برای آغاز زندگی مشترک‌شان یاری رساند".

وی در ادامه سردار رضایی را یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و از شخصیت­‌های ممتاز جمهوری اسلامی خواند و از همراهی وی با بنیاد آبشار عاطفه­‌ها در اجرا موفق برنامه­‌ها و رزمایشات مؤمنانه مختلف یاد کرد:" معاونت محترم اقتصادی دولت سیزدهم در جهت یاری این جمعیت در انتظار استان خوزستان که به تعداد یاران حضرت ولی عصر(عج) هستند، در کنار بنیاد به ایفای نقش پرداخته‌­اند. اینها نشانه­‌هایی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بحث همدلی و نوع‌وستی را در کشورمان با توصیه­‌های حضرت آقا که همیشه بحث مردمی بودن و حضور نهادهای مردمی در راستای خدمت به اقشار مستضعف جامعه را در صدر اولویت­‌ها قرار داده است".

فولاد در بخش دیگری از سخنرانی اول مهر ماه با بیان اینکه سردار حاجتی هم از دلسوزان استان خوزستان هستند از حمایت‌­های این مقام نظامی کشورمان تقدیر و تصریح کرد:" برای هر قدمی و هر کاری حضور دارند و مجموعه آبشار را در برنامه­‌های فقرزدایی همراهی می­‌کنند".

 سردار عبد الرضا مراد حاجتی رزمایش اهدا 313 سری جهیزیه توسط بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها

سردار رضایی و حاجتی نیز از خدمات همه جانبه بنیاد آبشار عاطفه­‌ها به مدیریت خالصلنه مهندس فولاد  تقدیر نمودند. رضایی طی سخنانی در این مراسم در واکنش به ناآرامی­‌های اخیر، هدف غایی نیروهای نظامی را آرامش مردم و شهادت در راه سربلندی کشور را آرزوی آنان خواند و به پیامدهای سازنده رزمایشات مؤمنانه تأکید کرد:" رزمایش مؤمنانه اقدامی مهم است که هدف آن­‌ها در کنار کمک به جوانان، ساختن افرادی خلاق و مولد است که امید می­‌رود با تلاش خیران این رزمایش­‌ها ادامه داشته باشد". حاجتی نیز ضمن همراهی با زوجین جوان، روایت‌­هایی از رشادت­‌ها و فداکاری­‌های دلیرمردان دفاع مقدس را یادآوری کرد.

گفتنی ا‌ست این مراسم با اهدا هدایایی در کنار اقلام جهیزیه به تک تک زوجین حاضر خاتمه یافت.

 دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشور:بیگلری

برچسب ها: خیریه, مدیرعامل بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها, آغاز ماه مهر 1400, رزمایش اهدا 313 جهیزیه خوزستان, مراسم اهدا جهیزیه خوزستان, اول مهر سال 1401 و آغاز هفته دفاع مقدس, سردار رضایی و حاجتی


Slide 1
اشتراک
مطلـب