غزه تنها نیست: حضور مدیر عامل در هم‌اندیشی وزارت کشور

مدیرعامل بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در جلسه دفاع از فلسطین وزارت کشور به منظور حمایت از مردم غزه شرکت کرد و در همین راستا کمک‌های بنیاد برای جنگ غزه ارسال شد.

مدیرعامل بنیاد در جلسه دفاع از فلسطین وزارت کشور به منظور حمایت از مردم مظلوم غزه شرکت کرد و در همین راستا کمک‌های بنیاد برای جنگ غزه ارسال گردید.

سایه سراسر ظلمانی رژیم خونریز صهیونیستی در شامگاه 25 مهر ماه سال 1402آسمان شب غزه را فرا گرفت و رؤیاهای آرامِ شبانه کودکان و ساکنین آن را ناجوانمردانه به خواب ابدی تبدیل کرد. بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها که با رسالت خدمتگزاری به همه نیازمندان و دردمندان پا به میدان جهاد خدمت گذارده است به دنبال انتشار اخبار تأسف‌بار و غم‌افزا به خاک و خون کشیده شدن مردم بی‌دفاع غزه مراتب همدردی خود را با ملّت مقاوم فلسطین به ویژه غزه و خانواده‌های شهدا اعلام کرد و اقدام به اجرا طرح«پویش همدلی حمایت از مردم مظلوم فلسطین» و جمع‌آوری کمک‌های مردمی با توجه به نیازهای ضروری این روزهای جنگ‌زده‌های غزه کرد.

مدیرعامل بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در جلسه دفاع از فلسطین وزارت کشور به منظور حمایت از مردم غزه شرکت کرد و در همین راستا کمک‌های بنیاد برای جنگ غزه ارسال شد.

از سوی دیگر شرکت در راهپیمایی در محکوم کردن نسل‌کشی رژیم غاصب اشغالگر قدس، اجرا رزمایش سبد غذایی، برپایی موکب و ایستگاه صلواتی از دیگر  اقدامات حمایتی شعب بنیاد آبشار عاطفه‌ها طی روزهای اخیر بوده است که برخی از آن‌ها را رسانه‌های خبری و واحد خبر سیمای استانی پوشش داده‌اند. خادمین و مددجویان شعبه بوشهر در 26 مهر  اجتماع پرشور مردم این شهر حضور یافتند و در اردوی زیارتی و ورزشی به منظور  اعلام همبستگی با ساکنین غزه و نیز به مناسبت روز تربیت بدنی به مقصد امام‌زاده عبدالمهیمن شرک کردند. همچنین دشتستانی‌ها بوشهری رزمایش توزیع 600 بسته غذایی شامل برنج، مرغ، گوشت، روغن، شکر، رب، ماکارونی، خرما و میوه  را با صرف هزینه 420 میلیون تومان با رمز «طوفان الاقصی» با حضور امام جمعه برازجان گروه اعزامی واحد خبر سیما استان اجرا کرد. خادمین بنیاد در گیلان هم 10 هزار قوطی کنسرو را برای مردم غزه اختصاص داد و در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات به منظور اجرا مراسم حمایت همه جانبه از مقاومت مقتدرانه غزه و بزرگداشت شهدا شرکت نمود. امورشعب قزوین و یاس نبی منطفه هفت تهران هر کدام تهیه 30 هزار بطری آب معدنی به ارزش 56 میلیون و 250 هزار تومان را گزارش دادند. منطقه 9 تهران با تهیه 20 هزار بطری آب معدنی تشنه لبان غزه را حمایت کرد. امورشعب استان کهگیلویه و بویراحمد هم در گلزار شهدا یاسوج با استقرار ایستگاه صلواتی و تهیه پوستر با غزه اعلام همبستگی کردند. خادمین مشهد مقدّس در اجتماع مادران و فرزندان مقابل دفتر سازمان ملل در روز جمعه 28 مرداد شرکت کردند و جنایات صهیونیست‌ها و سکوت و انفعال سازمان‌های بین‌المللی را محکوم کردند.

محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، طرح همدلی با مردم غزه، آبان سال1402 شعب سراسر کشور

محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ضمن اظهار همدردی عمیق با مسلمانان بی‌دفاع غزه در محکومیّت حملات جنون‌آمیز رژیم باطل اسراییل و هم‌پیمانانش با تأکید بر لزوم دفاع از کودکان در سراسر جهان هنگام بروز جنگ، اهمیّت حفظ مصونیّت آن‌ها را به اهتمام تأمین مصونیّت مسؤولین از خطرات احتمالی تشبیه کرد و گفت:" هر جا که جنگ باشد کودک باید مصونیت داشته باشد و امنیت وی در زندگی تأمین گردد". ایشان همچنین بانوان و کهنسالان را در فهرست این استثناء قرار دادند و خواستار لحاظ کردن آن در بندهای مهم منشور حقوق بشر سازمان ملل متحد شد و تصریح نمود:" این فکر جنگی که آتش بر روی زندگی افراد گشوده شود غلط است یعنی اگر بین دو کشور جنگ اتفاق افتاد فقط ارتش با ارتش درگیری داشته باشد". آقای فولاد از فرمان امام خمینی(ره) به نیروهای نظامی ایران اسلامی در هشت دفاع مقدّس به عنوان مصداق واقعی راهکار ارائه شده مبتنی بر دیدگاه انسان‌دوستانه اسلام یاد کرد:" در دفاع مقّس امام خمینی(ره) هم به خلبانان و هم به نیروهای نظامی دستور داده بودند که حمله فقط به پایگاه‌های نظامی صورت گیرد و مواضع استراتژیک هدف حمله نظامی قرار گیرند".

محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، طرح همدلی با مردم غزه، آبان سال1402 شعب سراسر کشور

حاج آقای فولاد در همین رابطه با استناد به دیدگاه اسلام به رهنمودهای مؤکّد مقام معظم رهبری طی جنگ با داعش خطاب به شهید حاج قاسم سلیمانی و نیروهای مقاومت نیز اشاره کرد و افزود:"رهبری هم تأکید داشتند که به زنان و کودکان کاری نداشته باشند و صدمه‌ای و حمله‌ای به آنان وارد نشود و منطقه صرفا از حضور منحوس داعش پاکسازی گردد و مقرّ آن‌ها هدف حمله قرار گیرد". ایشان راهکار مذکور را وجه اشتراک تمام ادیان الهی از جمله مسیحیت و یهود خواند و از حاکمین صهیونیست این پرسش را مطرح کرد که چرا امروز اسرائیل فقط زنا و کودکان را هدف بمباران بی‌رحمانه خود قرار داده است؟ و چرا حتی به کودکان شیرخوار در آغوش مادر هم رحم نکند. وی در تبیین و بررسی واکنش سازمان ملل متحد و حقوق بشر که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند امّا با سوگیری هدفمند و بی‌توجهی مغرضانه نسبت به نسل کشی غزه اظهار داشت:" چرا این سازمان مبارزه جدی نمی‌کند و حتی آن را با صدور بیّانیه محکوم نمی‌کند در حالیکه حملات اخیر دل همه آزادگان جهان را به درد آورده است امّا در مقابل برای خدشه‌دار کردن چهره جمهوری اسلامی ایران از هر اتفاقی برای جریان سازی اغتشاشزا سوء استفاده می‌کنند".

وی همچنین با اشاره به سخنان قاطع رهبری در خصوص عمر کوتاه رژیم باطل اسرائیل نوید پیروزی حق را داد:" با وجود اینکه اسرائیل هر خانه در غزه را تبدیل به قبرستان کرده است با این حال مجامع بین‌المللی مانند سازمان ملل، حقوق بشر و شورای امنیت سکوت مرگبار پیشه کرده‌اند. به راستی چه قدرت  یا قدرت‌هایی در کنار این نهادهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر ایستاده‌اند که جنون رژیم صهیونیستی و ناله‌های مردم مظلوم فلسطین را آگاهانه هیچ انگاشته‌اند، البته حضرت آقا به حکومتهایی به حق پشت کرده‌اند گقتند اسرائیل هر چه دست و پا بزند بی‌جهت است چون بالاخره اسرائیل از بین می‌رود. آمریکا و انگلیس و دیگر کشورها هم که در کنار او هستند بدانند اسرائیل نابود می‌شود کشورهای عربی هم  از حمایت آن کناره‌گیری کنند زیرا آن از صحنه روزگار پاک خواهد شد".

بیانات مقام معظم رهبری در محکوم کردن حملات ددمکنشانه اسرائیل به مردم ستمدیده غزه، آبان سال1402

ایشان در پایان حتمی بودن پیش بینی رهبر معظم انقلاب را مبتنی بر هشدار برحق خداوند به انتقام‌گیری از ظالمین در کلام الهی ذکر کرد چون این رژِم ضدّ بشریّت است و اگر کسی به دنبال انتقام نباشد قطعا خداوند انتقام گیرنده ناله‌ها و خون‌های کودکان است؛ خدا موسی، ابراهیم و عیسی و محمد انتقام می‌گیرد « وَ أَنْذِرِ النَّاسَ‌ ... إِنَّ اللَّهَ عَزِيزٌ ذُو انتِقامٍ / ‌ وَقَدْ مَكَرُواْ مَكْرَهُمْ وَعِندَ اللّهِ مَكْرُهُمْ ... إِنَّ اللّهَ عَزِيزٌ ذُو انْتِقَامٍ (ابراهیم / آیه 44، 45، 46 و 47)». قول حق خداوند در آیات مذکور امیدبخش قلب‌های شکسته و داغدار است.

حضور محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها،  آبان سال1402 شعب سراسر کشور نشست هم‌اندیشی سمن‌ها در دفاع از مردم فلسطین به دعوت وزارت کشور، سالن شهید رجایی وزارت کشور به ریاست محمد عباسی، معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی

از سوی دیگر مدیر عامل بنیاد به دعوت وزارت کشور در نخستین پنج‌شنبه آبان ماه در «نشست هم‌اندیشی سمن‌ها در دفاع از مردم فلسطین» حضور یافت. نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد در سالن شهید رجایی وزارت کشور جمع شدند تا با همفکری یکدیگر راهکارهای عملی حمایت سمن‌ها از مردم جنگ‌زده و ستمدیده غزه ارائه نمایند. محمد عباسی، معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی، که ریاست گردهمایی را برعهده داشت خواستار مشارکت جدّی سمن‌ها برای حمایت از مسلمانان بی‌دفاع غزه و انعکاس ابعاد جنایات ضد انسانی صهیونیست شد و گفت:" این رژیم با چراغ سبز مجامع بین المللی، جنایت را ادامه می دهد اما آزادگان و ظلم ستیزان جهان در مقابل این جنایات خواهند ایستاد". از جمله موارد مورد تأکید نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد حاضر در جلسه استفاده از امکانات متعدد، هم‌افزایی سمن‌های ایران و سایر ملل در کنار ایجاد صندوق مشترک بین‌المللی برای برملا و پیگیری نمودن جنایات اسراییل بود.

خدمات شعب کشور به مددجویان تحت حمایت، آبان سال1402، برازجان و دشتستان در استان بوشهر

خادمین بنیاد البته مددجویان خود را فراموش نکردند وعلاوه بر خدمات همه روزه، خدمات خاص را در نظر گرفتند. همکاران شعب تنگه ارم و تلسرکوه بوشهر مددجویان خود را نیز دلجویی کردند. شعبه تنگه ارم 150 بسته تحصیلی، 400 ماکارونی، 68 کیلو گوشت قرمز، 100 شانه تخم مرغ، 1000 قرص نان، 400 جفت کفش و 700 البسه را دست مددجویان رسانید. شعبه بوشهر به نمایندگی از سوی نیکوکاران نخلدار روستای تلسرکوه 1820 کیلو خرما را تحویل مهرجویان تحت حمایت روستا دادند.

تصاویر منتخب

حضور محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها،  آبان سال1402 شعب سراسر کشور نشست هم‌اندیشی سمن‌ها در دفاع از مردم فلسطین به دعوت وزارت کشور، سالن شهید رجایی وزارت کشور به ریاست محمد عباسی، معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی

حضور محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها،  آبان سال1402 شعب سراسر کشور نشست هم‌اندیشی سمن‌ها در دفاع از مردم فلسطین به دعوت وزارت کشور، سالن شهید رجایی وزارت کشور به ریاست محمد عباسی، معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی

طرح همدلی با مردم غزه، آبان سال1402 شعب سراسر کشور بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها

طرح همدلی با مردم غزه، آبان سال1402 شعب سراسر کشور بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها ارسال دهها هزار بطریر آب معدنی به غزه توسط مناطق تهران و امورشعب قزوین

طرح همدلی با مردم غزه، آبان سال1402 شعب سراسر کشور بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها ارسال ده هزار قوطی کنسرو به غزه توسط شعب استان گیلان

دبیر خبر دفتر مرکزی:بیگلری

تدوینگر دفتر مرکزی:سیده فاطمه حسینی

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, مدیرعامل بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها, محمد عباسی معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی, خدمات آبان ماه شعب, محکوم کردن حملات اسرائیل به غزه, آبان ماه سال1402, پویش طرح حمایت از غزه, ارسال کمکهای مردمی در شعب بنیاد به غزه


Slide 1
اشتراک
مطلـب