عطرنسیم کرامت رضوی برای نوعروسان بنیاد آبشارعاطفه‌ها مشهد: برگزاری رزمایش اهدا 500 سری جهیزیه

هم زمان با میلاد مسرور علی‌­بن­‌موسی­‌الرضا(ع) اردوگاه فرهنگی – تفریحی امام رضا(ع) مشهد میزبان مراسم رزمایش بزرگ با حضور محمد جواد فولادپور، مدیرعامل بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشار عاطفه‌­ها، نوعروسان تحت حمایت این شهر و جمعی از مقامات بلندپایه کشوری و استانی بود.

رزمایش روز شنبه 21 خرداد 1401 مشهد­الرضا که با مانور شهری حرکت خودروهای حامل جهیزیه­‌های آماده شده توسط کلیه شعب مشهد همراه بود، حجة­الاسلام و المسلمین احمد صالحی، رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، یعقوب‌ علی نظری، استاندار خراسان رضوی، مدیر کل بازرسی شهرداری مشهد، مدیر کل و معاون سازمان بهزیستی خراسان رضوی در اردوگاه امام رضا(ع) این شهر برپاشد، ده‌ها نوعروس مشهدی آغاز زندگی مشترک خود را با توسل به عنایات و کرامات حضرت رضا(ع) جشن گرفتند.

_20220612-06Junth_1

فولادپور، صالحی و نظری هریک به طور جداگانه با ایراد سخنرانی به بیان گفته­‌هایی پیرامون ارزشمندی نماز و تقوا، بنیان خانواده، وظیفه خدمتگزاری مسؤولین، کرامات امام رضا(ع)، خدمات بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشار عاطفه‌­ها پرداختند.

2-_20220612-06Junth_2

مدیرعامل بنیاد در حاشیه مراسم، در جمع خبرنگاران شبکه صدا و سیمای استانی خراسان رضوی و خبرگزاری‌­های مختلف خبری مشهد مانند ایرنا حضور یافت. وی عشق و ارادت به اهل بیت و عمل به سیره رضوی را شرط زندگی موفق و رضایت خداوند دانست و خاطر نشان کرد: " هر سری جهیزیه شامل ۸ مورد از اقلام اساسی زندگی از جمله فرش، گاز، بخاری و کولر است که به فراخور اقلام تامین شده هر سری جهیزیه ۱۲ تا ۱۴ میلیون تومان ارزش دارد. جهیزیه‌های اهدایی در این مرحله مجموعا حدود ۷۰ میلیارد ریال ارزش دارد که این مبلغ با مشارکت خیران و نیکوکاران تامین شده است ".

وی در ادامه افزود: " ۲۸۰ سری جهیزیه از این شمار برای نوعروسان نیازمند زیر پوشش در شهرستان­‌ها و ۲۲۰ سری متعلق به نوعروسان حاشیه شهر مشهد بوده است ".

فولادپور همچنین در تکمیل سخنان خود اظهار داشت: " تدین و توجه به آموزه‌های دینی در زندگی مشترک از مهم‌ترین معیارهایی است که باید به آن توجه شود و نقش بانوان در این مسیر بسیار تاثیرگذار است ".

مشارکت گسترده و منظم امورشعب خراسان رضوی و شعب امام حسین، ابن­‌الرضا، امیرالمؤمنین، معین­‌الضعفا، خواجه اباصلت، رسول­‌ا...، بقیة­ا...، باب­‌الحوائج، نورالهدی، یاس نبی و دیگر شعب مشهد در برگزاری هرچه کامل­تر رزمایش روز شنبه خرداد ماه جاری مشهود بود.

 همچنین محمد امین کهن، دو گروه سرود رویش و رضوی نیز در چندین بخش جشن جهیزیه مشهد در زادروز بابرکت امام رضا­(ع) به اجرا برنامه پرداختند.

دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشور: بیگلری

 

برچسب ها: دهه کرامت, اهداء جهیزیه, مشهد, رزمایش, بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, خرداد 1401


Slide 1
اشتراک
مطلـب