شگفتانه‌ای زیبا از نوعدوستی بنیاد: اهدا 3846 جهزیه در جشن میلاد حضرت فاطمه(س)

همزمان با فرخنده میلاد بانوی مهر و نور، حضرت فاطمه(س)، بنیاد بین‌المللی خیریه‌آبشار عاطفه‌ها با یاری حق‌تعالی در دومین دهه از حضور پرافتخار و خدمت خالصانه خود، بار دیگر آسمان قلب‌های نوعروسان هموطن را در سراسر سرزمین گوهربار ایران زمین، سرشار از نور امید الهی و محبت فاطمی کرد.

در نخستین روزهای سرد بهمن ماه سال 1400 خورشیدی،خانواده‌ی بزرگ بنیاد آبشار عاطفه‌ها با توکل برایزد مهربان و با عزمی استوار، نهال همّت خود را در رزمایش بزرگ «کوثر» به ثمر نشاند و موفق گردید تعداد 3846 سری جهیزیه را با مشارکت نیکوکاران به دست نوعروسان تحت حمایت خود در استان‌های سراسر کشور به ویژه مناطق کم‌برخوردار برساند تا این عزیزان با الگو قرار دادن سیره‌ی حضرت فاطمه(س) زندگی مشترک پاینده‌ای را آغاز نمایند. 

در این رزمایش پس از استان خراسان رضوی با 800 سری جهیزیه، استان‌های اصفهان با 632 و گلستان با 200سری جهیزیه بیشترین سهم مشارکت در رزمایش کوثر را به خود اختصاص دادند. همچنین شهره شیرانی، مدیر امور شعب استان اصفهان، در گفتگو با تحریریه خبر دفتر مرکزی بنیاد اظهار داشت از این تعداد، 100 سری جهیزیه به هموطنان خسارت‌دیده از سیل‌های اخیر و 50 سری نیز به مددجویان بهزیستی اختصاص داده شده است.

شایان ذکر است بنا به گفته‌ی فاطمه چوپانی، مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی، تهیه 1820 سری از جهیزیه‌های اهدایی را این قرارگاه به کمک خیرین به ویژه نوعدوستان استان تهران برعهده داشته است. استان‌های خراسان رضوی جنوبی و شمالی، کرمانشاه، چهارمحال  بختیاری، بوشهر، کرمان، خوزستان، ایلام، اردبیل، آذربایجان غربی،سیستان و بلوچستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و امور شعب ابهر دریافت‌کننده‌ی جهیزیه از قرارگاه محرومیت‌زدایی می‌باشند.

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, 3846 جهیزیه, میلاد حضرت فاطمه بهمن 1400


Slide 1
اشتراک
مطلـب