شکوه همدلی بنیاد با فلسطین در راهپیمایی روز قدس

مدیر عامل، پرسنل و مددجویان بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در مشهد و شعب شهرستان‌های مختلف کشور با شرکت در راهپیمایی روز قدس حماسه ای قابل تقدیر را رقم زدند.

محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، پرسنل و مددجویان بیش از 900 شعبه بنیاد از نخستین ساعات صبح روز جمعه مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، 25 فروردین سال جاری، در مراسم روز جهانی قدس شرکت کردند و با فریاد "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسراییل"، انزجار خود را نسبت به سیاست‌های رژیم اشغالگر قدس و همدستان جنایتکارش اعلام کردند و از سوی دیگر بر حمایت خود از آرمان‌های آزادیخواهانه فلسطین و قدس عزیز تأکید کردند. شعار محوری راهپیمایی امسال، که طبق برنامه معنوی هر ساله به سوی میعادگاه‌های نماز جمعه و در مشهد مقدس به سمت حرم مطهّر امام هشتم(ع) ختم شد، "فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی" بود.

مدیر عامل بنیاد با همراهی پرسنل شعب مشهد در کنار مهرجویان راهپیمایی روز قدس 1402 فروردین ماه

آزادشهر استان گلستان، امور شعب کردستان، شعبه ایتام و سادات سمنان، بهبهان، شهر خمینِ استان مرکزی، شوسفِ خراسان جنوبی، شعبه عام بجنورد، عنبرآباد کرمان، شعبه فسا استان فارس، قرارگاه محرومیت‌زدایی غرب کشور، امور شعب ام‌ابیها و شعب زیرمجموعه، شعب مشهد مانند شعبه ام‌الائمه، سپیددشت لرستان، امور شعب آل طاها تهران، برازجان، دشتستان، امور شعب ریحانة‌النبی تهران، آبدانان با توزیع تراکت، ایوانِ ایلام، قرارگاه مرکزی محرومیت‌زدایی مرکزی در مشهد، معاونت مرکزی محمد مصطفی، شعبه امام رضا(ع) و کریم اهل بیت(ع) مشهد، علی بن موسی الرضا مشهد با توزیع تراکت، قمر بنی عاشم مشهد با توزیع 1000 تراکت، باب الحوائج مشهد با 5000 تراکت، مرکز مشارکت‌های مردمی مشهد با حضور محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، فاروج، شیروان، اسفراین، جاجرم، امور شعب ایتام و سادات خراسان شمالی و سایر شعب استان‌ها در جای جای ایران اسلامی در این مراسم حضوری ستودنی داشتند. همچنین قرارگاه سبحان مشهد و خرم آباد با برپایی غرفه فرهنگی سعی به تصویر کشیدن اهمیت حمایت از ملّت مظلوم فلسطین کردند. قرارگاه مذکور با برپایی غرفه فرهنگی با موضوع«دشمن شناسی (بررسی پیشینه یهود و صهیونیست)» در مسیر راهپیمایی روز قدس به تشریح تصویری فرایند نفوذ مزورانه اهل باطل پرداختند که با استقبال بی‌نظیر راهپیمایان از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورا اسلامی، مواجه شد. خرم آباد هم با برپایی کارگاه نقاشی ویژه کودکان شامل بخش‌های مختلف نقاشی صورت و روی کاغذ، داستان خوانی و رنگ آمیزی مفهومی همبستگی خود را با مسلمانان فلسطین اعلام کردند.

همراهی پرسنل با مهرجویان راهپیمایی روز قدس 1402 فروردین ماه

مراسم روز جهانی قدس به پیشنهاد امام خمینی پایه‌گذاری گردید، به همین مناسبت فرازهایی از بیانات رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری غنابخش چرایی اهتمام همه مسلمین به برگزاری این روز است. امام خمینی به عنوان آغازگز این حرکت اسلامی می‌فرمایند:" روز قدس که همجوار شب قدر می‌باشد لازم است که در بین مسلمانان احیا شود و مبدأ بیداری و هوشیاری آنان باشد. مسلمانان جهان [باید] مقدرات خود را خود به دست قدرت خود پی‌ریزی و پایه‌گذاری کنند. من راجع به اسراییل و جنایات او همیشه در خطبه‌ها و نوشته‌ها گوشزد کرده‌ام به مسلمین که این یک غده سرطانی است در یک گوشه مملکت اسلامی، و اینطور نیست که اکتفا بکند به همان قدس، اینها بنایشان بر این است که پیش بروند یعنی تابع سیاست آمریکا هستند. تجربه‌ای که ما از دنیا در این سال‌های طئلانی داریم این است که مسلمان‌ها -ولو اینکه یک عده کمی باشند- وقتی در مقابل خصم خودشان مقاومت کنند، اگرچه خصم آنان ابرقدرت‌ها باشند پیروزند. اگر در روز قدس همه بیرون بیایند فریاد بکنند «مرگ بر آمریکا؛ مرگ بر اسراییل»، همین قول برای آنها مرگ می‌آورد. خداوند انشاءالله ما را موفق کند به اینکه یک روزی برویم و در قدس نماز بخوانیم".

رهبر معظم انقلاب اسلامی هم در ارتباط با وظیفه پیگیری مسأله فلسطین و قدس شریف ضمن تأکید بر ضرورت بازگشت به اسلام برای خنثی کردن توطئه سلطه‌گری جهانی ابرقدرتان افزوده‌اند:" امروز کشورهای پیشرفته دنیا، قدرت‌های دنیا برای خودشان حق قائلند که در کشورهای اسلامی دخالت کنند؛ در اداره کشورهای خودشان درمانده‌اند، مشکلات خودشان را در کشورهای خودشان نتوانسته‌اند حل کنند، می‌خواهند بیایند کشورهای اسلامی را تصرّف کنند! این به همان معنا ضعف دنیا اسلام وضعف دولت‌های اسلامی به خاطر قضیه فلسطین است... امروز جمهوری اسلامی حرف دل مسلمانان مظلوم فلسطین را صریح و علنی بیان می‌کند. ما ملاحظه هیچ کس را نمی‌کنیم حقیقت را با صدای بلند بیان می‌کنیم از ملّت فلسطین حمایت می‌کنیم و ملاحظه هیچ کس را نمی‌کنیم [و] به هر طریقی بتوانیم از ملّت فلسطین دفاع می‌کنیم که همین موجب ایران هراسی شده است. راه حل همه این مشکلات، برگشت به اسلام است؛ اتّحاد ملتّ‌های اسلامی، همدلی آنان و همکاری دولت‌های اسلامی به معنا واقعی کلمه و نه صوری. روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امّت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه‌انگیز است".

همدلی باشکوه خانواده بزرگ بنیاد آبشار عاطفه‌ها در قاب تصویر

برچسب ها: شعب بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, مدیر عامل بنیادبین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, غرفه قرارگاه سبحان مشهد, راهپیمایی روز جهانی قدس, ماه رمضان سال 1402, غرفه فرهنگی شعب بنیاد, بیانات امام خمینی, بیانات رهبر معظم انقلاب, حمایت از ملّت فلسطین و قدس شریف


Slide 1
اشتراک
مطلـب