حضور گسترده نمایندگی‌های بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در راهپیمایی روز قدس

کارکنان و مدیران شعب آبشار عاطفه‌ها در تمامی استان­‌ها و شهرهای کشور با حضور گرم خود، برگزاری باشکوه‌تر مراسم روز قدس را ارج نهادند.

 خانواده خدوم بنیاد در روز جهانی قدس با حضور در راهپیمایی به همین مناسبت، با مردم مظلوم فلسطین اعلام همبستگی و جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل را یک بار دیگر محکوم کردند. خادمین این بنیاد به منظور تجدید بیعت با آرمان‌های آزادی‌خواهانه و استقلال­‌طلبانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی در دفاع از مظلومان جهان به ویژه مسلمانان زجرکشیده و آواره سرزمین­‌های اشغالی قدس شریف، همبستگی خود را با مردم فلسطین اعلام و بر تقویت توان دفاعی جبهه مقاومت و مقابله با جنایات و نسل‌کشی رژیم اشغالگر قدس تا پایان اشغالگری در سرزمین‌­های فلسطین تأکید کردند.

photo_2022-05-02_10-33-27

برگزاری مراسم روز قدس در دو سال گذشته با توجه به شیوع بحران کرونا به صورت مجازی و همراه با راهپیمایی خودروها به صورت نمادین صورت می‌گرفت، اما در سال جاری این مراسم با  فروکش کردن خطر همه­‌گیری این اپیدمی به لطف حق تعالی، اقشار مختلف ایران اسلامی از جمله بنیاد آبشار عاطفه­‌ها به ویژه خادمین مشهد الرضا، برگزاری راهپیمایی این روز را همچون گذشته به شکل حضوری تجربه نمودند.

حضور گرم خادمین بنیاد در مشهد مقدس توسط خبرگزاری‌های مختلف از جمله ایرنا و مهر بازتاب رسانه‌ای داده شد.

دبیر خبر دفتر مرکزی: بیگلری

برچسب ها: بنیادبین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, راهپیمایی روز قدس 1401


Slide 1
اشتراک
مطلـب