آغاززندگی مشترک 130نوعروس کرمانی در جشن میلاد حضرت علی(ع)

جشن اهدا 130 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت استان کرمان در 24 بهمن 1400 با همدلی و مشارکت شعبه عام جیزیه کرمان و قرارگاه محرومیت‌زدایی برگزار گردید.

همزمان با جشن ولادت مولی‌الموحدین، حضرت علی (ع)، قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در راستای ایفای وظیفه حمایتی خود، 90 سری جهیزیه شامل اقلام بخاری، گاز، قالی، پتو و ... را به نوعروسان کرمانی اختصاص داد.

زارکویی، مدیر امور شعب کرمان، با اشاره به همکاری صمیمانه امورشعب کرمان یا این قرارگاه از همراهی امور شعب کرمان با نمایندگی عام جهیزیه کرمان خبر داد و گفت همکارن کرمانی نیز با برگزاری جشن میلاد امام اول شیعیان و جشن اهدا جهیزیه به طور همزمان، به یمن این ولادت پربرکت تعدا 40 سری جهیزیه شامل یخچال، گاز، قالی، جارو برقی و ... را علاوه بر جهیزیه‌های تهیه شده از سوی قرارگاه محرومیت‌زدایی با پشتیبانی بی‌دریغ خیرین کرمانبه نوعروسان این استان تقدیم کرده است.

شایان ذکر است به همین مناسبت امور شعب و نمایندگی عام جهیزیه کرمان، مانور جهیزیه را در سطح شهر کرمان روز 25 بهمن اجرا نمود. با اجرای برنامه اهدا جهیزیه، اهالی کرمان در 25 و 26 بهمن ماه سال جاری ساعات شاد و امیدآفرینی را سپری کردند.

m-k

 

نویسنده تحریریه خبر دفتر مرکزی: بیگلری

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, اهدا جهیزیه کرمان, ولادت حضرت علی بهمن 1400

بردیا طاری رضایی
بسیار عالی ،ولی کاش فکر شغل آینده ایشان و فرزندانشان هم باشید که مثل من بی کار نمونند

Slide 1
اشتراک
مطلـب