رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در رزمایش 500 سری جهیزیه مشهد: سلام رئیس جمهور برای خادمین بنیاد آبشارعاطفه‌ها و نوعروسان مشهد

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در رزمایش 500 سری جهیزیه مشهد: سلام رئیس جمهور برای خادمین بنیاد آبشارعاطفه‌ها و نوعروسان مشهد

هم زمان با ولادت امام رضا(ع) حجة­الاسلام و المسلمین احمد صالحی، رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، درجشن اعطا 500 سری جهزیه به نوعروسان تحت حمایت بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه­‌ها که مدیر عامل بنیاد و برخی از مسئولان تراز اول کشوری و استانی نیز شرکت داشتند، حامل سلام گرم ریاست جمهوری کشورمان برای مجموعه بنیاد و نوعروسان مشهدی بود.

در جریان جشن میلاد خورشید هشتم اهل بیت(ع) و توزیع کمک جهیزیه 500 زوج مشهدی که در 21 خرداد ماه جاری در اردوگاه امام رضا(ع) با اجرا هنرمندانه مجری شبکه استانی سیمای مشهد و دو گروه سرود رویش و رضوی همراه با استقبال و شادی حضّار برگزار شد، حجة­الاسلام و المسلمین احمد صالحی، رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، با تمجید از همّت والای مدیر عامل بنیاد، سلام صمیمانه رییس جمهور را به خادمان مجموعه بنیاد آبشار عاطفه­‌ها و نوعروسان تحت حمایت آن ابلاغ نمود و تأکید کرد: "در این روز روحانی و معنوی به عنوان خادم کوچکی از خادمان ملّت سلام گرم ایشان را به عنوان خادم امام رضا(ع) و سید محرومین به تک تک شما نوعروسان و خادمین مجموعه بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشارعاطفه­‌ها تقدیم می­‌کنم. مطمئنم لبخند و شادی شما با همّت عزیزان خادم در مجموعه آبشارعاطفه‌­ها، رضایت صاحب امروز را در پی خواهد داشت. امام رضا(ع) رضایتش و خشنودیش قطعا با رضایت و خخشنودی بندگان خوبی مثل شماست ".

وی در ادامه به بیانات رهبری درخصوص جهاد خدمت اشاره‌­ای کرد و گفت: " به فرمایش مقام معظم رهبری در جهاد خدمت، همه باید خدمت بکنند و امثال این مجموعه ارزشمند در کنار دولت مردمی و خدمتگزار مطمئنا می‌­توانند در مسیر خدمت به مردم، شیرینی و حلاوت رفاه و آرامش مردم عزیز را چند برابر بکنند و آبشار عاطفه­‌هایی که با نگاه خالص در خدمت برای رضایت الهی و خدمت به خلق خداوند به وجود می­‌آید، این حلاوت و شیرینی را در دل مردم چند برابر می­‌کند و من خوشحالم که بخش کوچکی از این سیل خروشان خادمان مردم در دولت مردمی آیت ­ا... رییسی هستم و امروز را با نهایت افتخار و خوشحالی در کنار مجموعه بنیاد بین­‌المللی خیریه آبشارعاطفه­‌ها لبخند رضایت و شادی را در چهره­‌های ارزشمند و نورانی نوعروسان مرز و بوم کشور اسلامی­‌مان مشاهده می­‌کنم ".

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در خاتمه سخنرانی خود اظهار داشت: " امیدواریم که انشاءا... این همت والایی که برادر عزیزمان جناب آقای فولاد و مجموعه ارزشمندشان هر روز بهتر از روز قبل، هر ماه بهتر از ماه قبل و هر سال بهتر از سال قبل در حال تدارک و برنامه‌­ریزی نه تنها در خراسان، نه تنها در کشور اسلامی موالی و دوستان آقا امام رضا(ع) و امیرالمؤمنین و حضرت زهرا(س) بلکه همانگونه که در اسم این مجموعه هست در سراسر عالم، هر جایی که انسانی عاشق امیرالمؤمنین و حضرت زهرا هست، ادامه یابد. زحمات این عزیزان قابل تقدیر و تشکر است. نسل سلیمانی­‌ها انشاءا..ّ. با همّت شما و این این ازدواج مبارک شکل بگیرد ".

دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشور: بیگلری

برچسب ها: جهیزیه, دولت, آبشار عاطفه ها, خیریه, اهداء جهیزیه, رزمایش, احمد صالحی, رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری


Slide 1
اشتراک
مطلـب