درخشش دستاوردهای خدمات بنیاد آبشار عاطفه‌ها در نمایشگاه عملکرد ده ساله بنیاد

به همت مدیرعامل و همکاری خادمین بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشارعاطفه­‌ها، نمایشگاهی از خدمات این مجموعه مردم نهاد در دهه 90 شمسی با عنوان «هشتمین نمایشگاه عملکرد یک دهه فعالیت ملّی بنیاد بین­‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌­ها در راستای محرومیت‌­زدایی و رونق تولید، اشتغال و کارآفرینی» درغرفه­‌های استانی و در قالب معرفی تولیدات مختلف صنایع دستی، فرهنگی، غذایی، اجتماعی، بهداشتی، رسانه‌­ای، آموزشی، زیارتی – تفریحی، مددکاری در کنار ارائه آمارهای عملکردهای انجام گرفته از 7 الی 9 تیر ماه سال 1401 در محل بازار سوغات ایران واقع در مجتمع تجاری عدالت مشهد برپا شد. این نمایشگاه که بازدید و خرید محصولات آن برای عموم آزاد است از ساعات اولیه صبح تا ساعت 8 شب به فعالیت روزانه خود ادامه می­‌دهد.

  محمد جواد فولادپور، مدیر عامل بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها، در دیدارهای جداگانه‌ای با جمعی از مدیران کل امور بانوان و خانواده استانداری­‌های سراسر کشور و نیز مسؤولین حوزه علمیه مشهد از نمایشگاه ضمن عرض خیر مقدم، به تشریح تاریخچه‌­ی کوتاهی از شروع و چگونگی ادامه فعالیت­‌ها و خدمات 22 ساله بنیاد پرداخت و از توسل به امام رضا(ع)،به عنوان ولی نعمت ایرانیان، به منظور بهره‌­مندی فقرا از سفره حضرت در هرنقطه­‌ای از سرزمین ایران اسلامی یاد کرد.

46

وی در ادامه با ذکر رقم 300 هزار نفری مددجویان تحت حمایت به برکت امام هشتم، سفره گردانی 10 هزار نفری و دایر بودن 900 نمایندگی در سراسر کشور از فعالیت‌­های گسترده بنیاد در حوزه­‌های مختلف به ویژه خاواده در سطح ملّی و فراملّی سخن گفت و تصریح کرد: " این نمایشگاه نمونه بارز فعالیت­‌ها بنیاد است؛ نمونه یک نهاد مردمی بدون وابستگی به دستگاه حاکمیت  و آمارها، خدمات ملّی و فراملّی را نشان می­‌دهند ".

فولادپور همچنین در بخش پایانی سخنان‌ خود به محورهای خدمت‌­رسانی بنیاد از جمله محرومیت‌­زدایی، امور فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، هنری و به ویژه اشتغال و کارآفرینی (اشتغال خرد در خانه­‌ها) اشاره کرد.

12346

خوش نسب( مدیر کل امور بانوان و سرپرست دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی)، دکتر فرشته اسدزاده( مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده )، مدنی( مسؤول امور بانوان وزارت کشور )، حجة­الاسلام والمسلمین حائری( رییس مرکز خدمات حوزه‌­های علمیه خراسان رضوی) و فرازی­‌نیا( نماینده تولیت آستان قدس رضوی ) هم هر کدام در مصاحبه‌­هایی اختصاصی ضمن ستودن فعالیت‌­ها و قدردانی از خدمات بنیاد، برخورداری طبقات محروم را، که حمایتی از جانب نهادهای دولتی مانند کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی دریافت نمی‌­کنند، از الطاف قوی انوار حضرت علی­‌بن‌­موسی‌­الرضا(ع) و لطف و مدیریت راهبردی حاج آقای فولادپور دانستند. همچنین فرازی‌نیا ازعملکرد بنیاد به ویژه احیا سنت قرض‌­الحسنه بدون کارمزد و اشتغال‌آفرینی برای خانواده­‌های آسیب­‌پذیر قدردانی کرد.

دبیر خبر دفتر مرکزی: بیگلری

 

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, تیرماه سال1401, نمایشگاه‌عملکرد, ده‌ساله, بازارسوغات‌ایران, مجتمع تجاری عدالت, حوزه علمیه, اموربانوان


Slide 1
اشتراک
مطلـب