در سرما دی ماه 1400همنوایی گرم قرارگاه محرومیت‌زدایی با سیل‌زدگان کرمان

بارش­‌های پی در پی و وقوع سیل کم سابقه برخی از شهرستان‌های جنوبی استان کرمان را به زیر آب برد

و زمینه­‌ساز تخریب تعدادی از منازل و ایجاد مشکلاتی در تأمین اقلام غذایی اساسی و همچنین وسایل گرمایشی گردید.

بنا به گزارش معاونت ارتباطات و رسانه قرارگاه محرومیت­‌زدایی بنیاد بین‌­المللی آبشار عاطفه‌­ها به دنبال جاری شدن سیل در چند روز اخیر در  شهرستان­‌های جنوبی استان کرمان از قلعه گنج، رودبار، منوجان و ... با برگزاری رزمایش « همدلی » سعی نمود به وظیفه­‌ی انسانی خود عمل نماید.

فاطمه چوپانی، مدیر قرارگاه محرومیت‌­زدایی، ضمن اشاره به نحوه­‌ی امدادرسانی بنیاد در این حادثه غیر مترقبه از ارزش ریالی کمک­‌های بنیاد به مبلغ بیش از 20میلیلرد ریال( معادل 2 میلیون تومان) خبر داد و گفت: " .... در پی این رخداد ناگوار، قرارگاه محرویت‌­زدایی طبق مأموریت ابلاغی جهت کمک­‌رسانی به سیل‌زدگان منطقه شتافت و با همیاری کمک­‌های مردمی جمع آوری شده به مناطقی مانند شهرستان‌های قلعه گنج، رودبار، و ..... هدایایی در قالب پتو، بخاری، لباس گرم و سبد کالا ارسال نمود ".

وی در ادامه توضیحات خود با مثبت ارزیابی کردن شرایط و وضعیت رسیدگی به مناطق سیل­زده‌­ی جنوب استان کرمان، با تشکر از خیرین تصریح کرد: " کمک­‌های مردمی .... را برای این عزیزان تهیه کردیم و اهدا شد و به دست عزیزانمان در استان کرمان رسید که به حول و قوه­‌ی الهی برای این عزیزان که هموطنان ما هستند و در حال حاضر دچار بحران شده‌­اند انشاء­الله بتوانیم گوشه­‌ای از این درد را کاهش بدهیم و جا دارد از تمامی خیرین در سراسر کشور و بالاخص در استان تهران که همیشه ما را یاری می­‌کنند برای استان‌­های کم­‌برخوردار یا بحران­‌زده کمک کنیم تقدیر و تشکر کنم .

مدیر کل بهزیستی استان کرمان، مدیر بهزیستی قلعه گنج، مدیر کل هلال احمرکرمان، امام جمعه قلعه گنج و جمعی دیگر از مقامات سازمان­‌های مرتبط استان کرمان، مسؤولین حاضر در این رزمایش بودند. لازم به ذکر است رزمایش همدلی که در 27 دی ماه جاری در شهرستان قلعه گنج برگزار گردید توسط بخش­‌های مختلف خبر صدای جمهوری اسلامی ایران و خبرگزاری­‌های مختلف و جراید کثیرالانتشار مانند صبح اقتصاد، نوآوران، اخبار صنعت، فارس، اقتصاد ملّی، ایران نیوز و ... پوشش خبری گسترده‌­ای داشت.

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, سیل کرمان


Slide 1
اشتراک
مطلـب