خیر لرستانی 10 تبلت به دانش‌آموزان ممتاز اهداء کرد

در پنجمین روز تیر ماه جاری، بیرانوند از اهداء 10 عدد تبلت به دانش‌­آموزان ممتاز تحت پوشش بیناد آبشار عاطفه­‌های شهرستان نورآباد از توابع استان لرستان توسط خیر و با حضور جانشین فرمانده سپاه شهرستان نورآباد در این نمایندگی خبر داد.

بنا به گفته بیرانوند، مدیرامور شعب بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشار عاطفه‌­ها لرستان، مدتی است امورشعب این استان با یکی از مراکز حمایتی دارالاکرام لرستان، که یک مرکز مردم­‌نهاد می‌باشد، طبق توافقات صورت گرفته با یکدیگر همکاری نزدیکی دارند. محور خدمات این دارالاکرام شناسایی استعدادهای درخشان و ممتاز با هدف هدایت صحیح تربیتی، پرورشی و آموزشی است و بر این اساس امورشعب لرستان با معرفی تعدادی از دانش­‌آموزان ممتاز تحت پوشش خود به این مرکز سعی کرده است به صورت هرچه مطلوب‌­تر این دانش‌­آموزان را برای آینده‌­ای درخشان و مستقل آماده کند.

55-1

 وی با اشاره به پرداخت هزینه 25 میلیون تومانی این تعداد تبلت توسط خیّر تصریح کرد: " تحت حمایت قرار دادن این گروه از دانش‌­آموزان ممتاز با تأمین بخشی از نیازمندی­‌هایی که شامل تهیه مواد خوراکی تغذیه سالم، بسته غذایی، لوازم‌­التحریر، مستمری ماهیانه و همچنین ورود به حوزه طب سنتی می‌­باشد، از جمله همکاری­‌های مرکز دارالاکرام است ".

دبیر خبر دفتر مرکزی: بیگلری

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, تیرماه سال1401, تبلت, اهداء, استان لرستان


Slide 1
اشتراک
مطلـب