خراسان جنوبی به استقبال سال جدید رفت: برپایی رزمایش اهدا 1500 سبد غذایی

نمایندگی بنیاد بین­‌المللی خیریه آبشار عاطفه­‌های شهرستان بیرجند در استان خراسان جنوبی همگام با سایر استان­‌های کشور به منظور گرامیداشت میلاد اهل بیت نبوت(ع) در ماه مبارک شعبان و همچنین نزدیک شدن به شروع سال نو، توزیع 1500 سبد عیدانه معیشتی را بین مددجویان خود آغاز کرد.

سنجری، مسؤول فرهنگی امور شعب خراسان جنوبی، در این رزمایش که در روز هجدهم ماه جاری در مجموعه­‌ی ورزشی علوی شهرستان بیرجند با مشارکت خیرین و مسؤولین استانی اجرا شد، ضمن قدردانی از پشتیبانی مدیر قرارگاه محرومیت‌­زدایی با بیان اینکه قرارگاه با ارسال محموله­‌ای شامل 440 کیسه برنج به همراه بسته­‌های ماکارونی، رب، روغن و سویا هرکدام به تعداد 3000 عدد به خراسان جنوبی، امور شعب این استان را  در ارائه کمک و خدمات هرچه بهتر به مددجویان تحت پوشش حمایت شایسته­‌ا‌‌ی نموده است، گفت: " در هر سبد 3 عدد ماکارونی، رب، روغن و سویا قرار داده شده بود. هزینه هرسبد همراه با کیسه برنج معادل 450 هزار تومان و بدون کیسه­‌ی برنج معادل 150 هزار تومان است " .

khrasan-jonoobi

وی همچنین در ادامه به همراهی کمیته نیز اشاره کرد و افزود: " کمیته امداد به شعبه عام بیرجند در تهیه 400 سبد کمک کرده است و تهیه و افزایش تعداد  این سبدها همچنان ادامه دارد. سایر شعب نیز علاوه بر حمایت قرارگاه، تعدادی سبد را به صورت مستقل آماده­ توزیع کرده‌اند.

 

دبیر خبر دفتر مرکزی: بیگلری

برچسب ها: بنیادبین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, اسفند سال 1400, رزمایش کمک مؤمنانه بیرجند 1400


Slide 1
اشتراک
مطلـب