خدمات شایان آبان ماه شعب کرمان، مهران، بهبهان و ماسال

اهدا بسته‌های معیشتی و تحصیلی در شعب کرمان و مهران، لباس گرم در بهبهان و افتتاح کارگاه خیاطی ماسال خلق نمایی از نشاط بهار در آبانِ برگریزان است.

با شروع دومین ماه پاییز و نزدیک­ شدن به روزهای زمستان، شعب بنیاد بین­‌المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها در شهرهای مختلف کشور سعی در رونق بخشیدن گرمای مهربانی در قلب­‌های منتظر مهرجویان خود دارند. شعبه مهران در استان ایلام پذیرای 500 بسته تحصیلی شامل کیف و انواع لوازم­‌التحریر اهدایی خیر بزرگوار به نمایندگی از سوی مجموعه شرکت­‌های دانش بنیان تهران اینترنت #780* به مناسبت سال تحصیلی جدید بود. به گفته سربندان، مدیر شعبه مهران، توزیع این تعداد بسته از ظهر روز سه­‌شنبه 10 آبان ماه سال 1401 شروع و تا 19 این ماه ادامه دارد.

اهدا 500 بسته تحصیلی توسط شرکت 780  شهرستان مهران برای دانش آموزان مهرجو شعبه بنشاد آبشار عاطفه ها و مدارس شهر مهران و روستاهای اطراف آبان 1401

سربندان تأکید کرد:" با توجه به شرایط اقتصادی خانوارهای شهرستان مهران، مسؤولین شعبه با همکاری خیر بزرگوار و با هماهنگی‌­های صورت گرفته با مدارس سطح شهر تصمیم گرفته شد بسته­‌های آماده شده علاوه بر دانش­‌آموزان تحت حمایت بنیاد آبشار عاطفه‌­ها بین سایر دانش­‌آموزان بی­‌بضاعت سطح شهرستان مهران و روستاهای اطراف در مدارس و همچنین درب منازل توزیع گردد. تعدادی از بسته­‌های آماده شده هم در مراسمی که شعبه مهران به مناسبت روز «کتاب و کتابخوانی» سه­‌شنبه 24 آبان برگزار می‌کند، توزیع خواهد شد".

 اهدا 700 بسته معیشتی توسط امور شعب کرمان با پشتیبانی قرارگاه محرومیتزدایی جنوب کشور با حضور مسؤولین آبان سال 1401ا

امورشعب شرق کرمان هم با پشتیبانی قرارگاه جهاد اجتماعی و محرمیت‌­زدایی جنوب کشور به مدیریت فاطمه چوپانی رزمایش اهدا 700 بسته­ معیشتی با نام «مواسات و همدلی» را در دوازدهمین روز از آبان ماه جاری در سالن همایش­‌های دبیرستان فرزانگان شبستان نرماشیر کرمان هم زمان با میلاد امام حسن عسگری(ع) و با حضور مقامات استانی از جمله امام جمعه، معاون سیاسی فرماندار و چوپانی و خادمین شعبه مذکور برگزار کردند.

مسؤولین برگزاری این رزمایش ارزش هر بسته را که شامل برنج، رب، ماکارونی، سویا، حبوبات و روغن بودند، 750 هزار تومان و هزینه کل را 525 میلیون تومان اعلام کردند.

اهدا 77 دست لباس زمستانی  توسط شعبه بهبهان توسط خیر آبان 1401

شعبه بهبهان نیز با همگامی خیرین در 19 ماه آبان، 77 دست انواع لباس زمستانی شامل جلیقه، کاپشن و ژاکت و بلوز پسرانه، پیراهن بافتنی، مانتو بافت، کت دخترانه، تونیک زمستانی و شلوار بچه­گانه را به مهرجویان تقدیم کرد.

راه اندازی کارگاه خیاطی برای مهرجویان شعبه ماسال گیلان آبان 1401

مسؤول فرهنگی شعبه ایتام شهرستان ماسال استان گیلان نیز در گزارش عملکرد و خدمات این شعبه از لطف یکی از خیرین شهرستان طی دو ماه گذشته یاد کرد و افزود:" شعبه ماسال به کمک یک خیر، موفق به راه‌­اندازی یک کارگاه تولید پوشاک و آموزش دو تن از مهرجویان شده است. این خیر عزیز که خود در حرفه تولید و آموزش پوشاک مشغول به کار است، آموزش مهرجویان را عهده‌­دار است و اکنون یکی از مهرجویان دوره آموزش را به اتمام رسانده و خودکفا شده است و به مرحله درآمد هفتگی به میزان 500 هزارتومان دست یافته است. مهرجو دیگر نیز در حال آموزش می‌­باشد".

وی تصریح کرد این خیر کار­آفرین علاوه بر آموزش مهرجویان همچنین پرداخت مبلغ رهن و اجاره بها کارگاه و خرید چرخ­‌های خیاطی را تقبل کرده است.

تصاویر تکمیلی خدمات شعب مذکور

دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشور:بیگلری

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, آبان 1401, اهدا البسه زمستانی شعبه بهبهان, راه اندازی کارگاه خیاطی شعبه ماسال توسط خیر, اهدا بسته معیشتی امور شعب کرمان, قرارگاه اجتماعی و محرومیتزدایی جنوب کشور, شعبه مهران اهدا بسته تحصیلی و کیف مدرسه, خدمات آبان ماه شعب


Slide 1
اشتراک
مطلـب