خانواده نیازمند گتوندی صاحب سرپناه شد

این خانه با زیربنای 90مترمربع با هزینه 300 میلیون ریال به خانواده ای نیازمند که دارای یک پسر 12ساله معلول دیالیزی است اهدا شد.

به گزارش ایرنا مسئول موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه ها نمایندگی گتوند یکشنبه در آیین واگذاری این واحد مسکونی به خانواده نیازمند گفت: این خانه با زیربنای 90مترمربع با هزینه 300 میلیون ریال به خانواده ای نیازمند که دارای یک پسر 12ساله معلول دیالیزی است اهدا شد.
پروین بهاری نیا با بیان اینکه هزینه این واحد مسکونی از سوی حامیان و خیرین موسسه آبشار عاطفه ها تامین شده است گفت: 250میلیون ریال از هزینه ساخت این خانه را سید علی عسکری خیر نیکوکار بخش عقیلی و بخش دیگری از هزینه از سوی یکی از خیرین اهوازی تامین شد.
وی اضافه کرد: هزینه ایاب و ذهاب ماهیانه فرزند معلول این خانواده را موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه ها تامین می کند.
مسئول موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه ها نمایندگی گتوند تامین هزینه های درمان بیماران نیازمند، دل جویی از خانواده های مددجو ، تعمیر مسکن مددجویان، اهدای سبد کالا و کمک های نقدی ، سرکشی به بیماران صعب العلاج ، اهداء جهیزیه به نوعروسان نیازمند و اهدای کالا به مددجویان را از دیگر خدمات این موسسه عنوان کرد.
موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه ها نمایندگی گتوند از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون بیش از250 خانوار کم بضاعت و نیازمند را زیر چتر حمایتی خود قرار داده است.
شهرستان 74 هزار نفری گتوند در شمال استان خوزستان دارای 2 بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، صالح شهر،ترکالکی، سماله وجنت مکان و نیز 45 روستا می باشد.

برچسب ها: خیرین, استانهای جنوبی, خوزستان


Slide 1
اشتراک
مطلـب