حضور باشکوه آبشار عاطفه‌ها در جشن 44 سالگی انقلاب اسلامی

راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی 22 بهمن سال 1401 با حضور مدیر عامل، خادمین و مهرجویان شعب بنیاد آبشار عاطفه‌ ­ها برگزار شد.

راهپیمایی 22 بهمن سال 1401 با حضور مدیر عامل، خادمین و مهرجویان شعب بنیاد آبشار عاطفه‌­ها برگزار شد.

محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین­‌المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها، خادمین و مددجویان شعب کلیه استان­‌های کشور از شمال سبزفام تا جنوب مهربان و از شرق قهرمان پرور تا غرب استوار همچون سنوات گذشته هم پای جمعیت عظیم مردم ایران اسلامی، حضوری شکوهمند در راهپیمایی 22 بهمن سال 1401 را به ثبت رساندند.راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی 22 بهمن سال 1401 با حضور مدیر عامل، خادمین و مهرجویان شعب بنیاد آبشار عاطفه‌ ­ها برگزار شد.

 

 

در مراسم امسال نمایندگی­‌های بنیاد با برنامه­‌های مختلف فرهنگی و تبلیغاتی به میدان آمده بودند. در مشهد برپایی ایستگاه پخش برنامه های ۲۲ بهمن  آبشارعاطفه‌­ها به ویژه سخنرانی پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورا اسلامی،، اجرا صلوات خاصه امام رضا(ع) و سرود نوستالژیک 22 بهمن، توزیع تراکت و پرچم، فعالیت ایستگاه کودک و نوجوان در خیابان امام

رضا(ع) و حضور چشمگیر دوقلوها در سنین مختلف در این ایستگاه همراه با کارگاه نقاشی، نگاه­‌های شرکت­‌کنندگان را به خود جلب می­‌کرد.

 راهپیمایی 22 بهمن سال 1401مشهد اجرا سرود 22 بهمن

از دیگر برنامه‌­های مشترک نمایندگی­‌ها در شهرهای مختلف می‌­توان از توزیع پرچم، تراکت و بادکنک با نوشته­‌های انقلابی، نصب بنر روی دیوار و اتوبوس­‌های شرکت واحد نام برد. همچنین دیدار و گفتگو چهره به چهره فولاد با مهرجویان نمایندگی­‌های مختلف مشهد و نواحی اطراف بر شور و شعف حضور اعضای این نهاد مردم نهاد بین‌المللی افزوده بود.

راهپیمایی 22 بهمن سال 1401 جاجرم خرسان شمالی

نمایندگی­‌های استان خراسان رضوی، تهران، لرستان، یزد، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان و گیلان، کردستان، آذربایجان شرقی، لرستان، بوشهر و هرمزگان، خراسان جنوبی و شمالی و دیگر استان‌­ها در جای جای کشور در کنار مردم انقلابی‌مان حماسه‌ای دیگر را در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار کردند.

تصاویر ارسالی از سوی شعب مختلف افزایش حجم حضور مقتدارانه‌‌ را در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نسبت به قبل از شروع کرونا در سال ۹۸ در استان‌های مختلف و به ویژه با توجه جریان اغتشاشات چند ماه اخیر در کشورمان نشان می‌دهند.

تالش استان گیلان راهپیمایی 22 بهمن سال 1401

شرکت‌کنندگان خانواده بزرگ بنیاد بین­‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌­ها در راهپیمایی امسال پلاکاردها و شعارهایی با مضمون اقتدار و وحدت ملّی و مذهبی را انتخاب کرده بودند. حضور فرزندان دهه هشتاد و نود مهرجویان تحت حمایت بنیاد به همراه متولدین ده‌های قبل از انقلاب وجه تمایز آشکار و شگفت­آور مراسم 1401 بود. در این بین آنچه که بیش از همه به چشم می‌خورد پرچم سه رنگ ایران سربلند در سایزهای مختلف بود که جمعیت با خود، همچون نگین‌های ارزشمند بی‌نظیر، حمل می‌کرد.

راهپیمایی 22 بهمن سال 1401 نمایندگی دارالایتام کاشمر

نکته پایانی اینکه راهپیمایان، استقبال و ازدیاد جمعیت و تراکم بالا را نشانه بصیرت ملّی و انقلابی خود می‌دانستند و دفاع از حقانیّت حکومت اسلام را وظیفه اسلامی خود اعلام می‌کردند.

تصاویر متعدد مراسم 22 بهمن، حکایتگر وحدت اسلامی و وفاداری به تمامیت ارضی می‌باشند

https://www.aparat.com/v/BUmvN

دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشور:بیگلری

 

برچسب ها: 22 بهمن, بنیادبین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, فولاد مدیر عامل, بهمن ماه سال 1401


Slide 1
اشتراک
مطلـب