حضور مدیران کلیه شعب بنیاد آبشارعاطفه‌های خراسان رضوی در اولین گردهمایی 1401

اولین گردهمایی مدیران شعب بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشارعاطفه‌­ها شهرستان­‌های خراسان رضوی، صبح شنبه 24 اردیبهشت ماه سال جاری در سالن فرهنگ‌سرای قرآن و عترت مشهد برگزار گردید.

در نخستین گردهمایی مدیران شعب خراسان رضوی در سال 1401 که به دستور محمد جواد فولادپور، مدیر عامل بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها، و تلاش امورشعب شهرستان مقدس مشهد تشکیل شد مدیر عامل از 30 تن از مدیران شعب استان با اهداء هدیه از زحمات آنان در راستای توسعه شعب و افزایش درآمدهای حاصله بخش مشارکت­‌های مردمی تقدیر و تشکر به عمل آورد.

این مراسم که با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و دعای توسل آغاز گردید، ضمن تقدیر از مدیران با هدف آشنایی بیشتر آنان با مباحث جدید، کارگاهی آموزشی برای بخش­‌های مختلف هر شعبه شامل آموزش حوزه مدیریت، حسابداری، مددکاری، نیکوکاری، مشارکت و .... بود.

مدیر عامل بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشار عاطفه‌­ها  در این مراسم پیرامون مباحث راهبردی درخصوص وضعیت کنونی مشارکت­‌های مردمی و افزایش میزان این مشارکت­ها به ایراد سخنانی پرداخت.

photo_2022-05-15_11-24-15

همچنین رجبی، مدیر منطقه یک مشهد، در ادامه این مراسم ارائه آموزش در حوزه­‌های مذکور را برای حضّار ر بر عهده داشت.

photo_2022-05-15_11-24-41

کلیپ « سلام فرمانده » از تولیدات بخش رسانه بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها نیز در  این گردهمایی مدیران استان به نمایش درآمد.

دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشور : بیگلری

 

برچسب ها: خراسان رضوی, مشهد, بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, محمد جواد فولاد


Slide 1
اشتراک
مطلـب