حضور فعال بنیاد آبشارعاطفه‌ها در نمازعید فطر با استقرار پایگاه‌های دریافت فطریه در سراسر کشور

کارکنان کلیه نمایندگی‌های بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها از آغازین ساعات روز عید فطر پس از یک ماه بندگی و حضور عاشقانه در درگاه خداوند همراه با حضور پرشور دیگر نمازگزاران و مردم خداجوی سراسر کشور، نماز عید فطر را اقامه کردند.

نماز عید سعید فطر با حضور خادمین خداجوی بنیاد در استان‌­های سراسر کشور در مساجد، تکایا، حسینیه­‌ها و  مصلای شهرها کوچک و بزرگ ایران اسلامی و با توزیع تراکت دعای مخصوص عید توسط مسؤولین فرهنگی نمیندگی­‌ها بین نمازگزارن برپا شد. در این مراسم بنیاد اقدام استقرار پایگاه‌­ها و صندوق‌­های دریافت وجوه فطریه و کفاره نمودند. لرستان، کردستان، گیلان، تهران، خراسان‌­های رضوی و شمالی و جنوبی، طارم، بوشهر، کرمان، آذربایجان شرقی، ایلام، کرمانشاه، شهرستان خمین و سایر شهرها و استان‌­ها حضوری فعال در جشن  یک ماه بندگی و مهمانی خدا داشتند.

همچنین بسیاری از نمایندگی‌­های بنیاد با اجرا  طرح توزیع سبد کالا، شادی مؤمنان مددجو تحت حمایت خود را دو چندان کردند. شعبه عام کرمان با 200 سبد معیشتی،خرم آباد با 300، بروجرد با 200، ابهر با 110 سبد، قرارگاه محرومیت‌­زدایی با 450 صندوق جمع­آوری فطریه در استان تهران، بانه با 58 سبد و ... ابتکار اجرای برنامه سبد عیدانه را در دست گرفتند.

namaz

وجوه اهدایی ویژه فطریه و کفاره از سوی مردم خیر کشورمان، بخشی از هزینه­‌های تأمین مایحتایج مهرجویان را برآورده می­‌کند. همچنین شاین ذکر است قرارگاه محرومیت‌زدایی با استقرار 450 صندوق جمع‌آوری فطریه و کفاره در محل برگزاری نماز عید فطر، روزه‌داران را بیش از گذشته به ادای این فریضه الهی تشویق کردند.

 

دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشور: بیگلری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, نماز عید فطر 1401, صندوق فطریه 1401


Slide 1
اشتراک
مطلـب