حضور صمیمانه مهرجویان نمایندگی‌های تهران در ضیافت سراسر رأفت و برکت افطار

خادمان خدوم بنیاد بین­‌المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها در راستای اجرای طرح کشوری بنیاد به مناسبت ماه پرفیض رمضان با نام «پویش مهربانی» در یازدهمین روز ماه مبارک رمضان سال 1401 ه.ش. با برپایی سفره  افطاری در ماه مبارک رمضان، میزبان خانوارهای مهرجو تهرانی در میدان امام حسین(ع) این شهر شدند.

اکرم صادقی، معاونت جذب مشارکت‌­های مردمی نمایندگی یاس نبی تهران، از دعوت و حضور گرم 1500 خانوده مددجو تحت پوشش استان تهران در میدان امام حسین(ع) این شهر به مراسم میهمانی ماه خداوند در وعده افطار خبر داد. در ماه مبارک رمضان سال جاری، کلیه شعب این استان طبق برنامه ویژه بنیاد در ماه میهمانی خدا در سنوات گذشته، اقدام به تهیه و توزیع طعام گرم به همراه سایر اقلام خوراکی ویژه سفره افطار در بین مدجویان و یا برپایی سفره افطار در شعبه و دیگر سالن‌ها و مساجد نمودند. امور شعب قائم آل محمد(ص)، یاس نبی، معراج، باب‌الحوائج، ابا صالح­ المهدی(عج) و .... اقدام به آماده سازی انواع خوراک­های مخصوص و رایج این ماه از جمله چلو خورش‌­ها، بسته بندی سبزی و پنیر، خرما، زولبیا و بامیه، شله زرد، آش رشته، چای، آب معدنی و ... کردند.

child--in-tehran

همچنین در حاشیه مراسم افطار «پویش مهربانی» در محل میدان امام حسین(ع)  برنامه­‌های فرهنگی با موضوع رمضان ویژه کودکان در کنار توزیع بادکنک­‌هایی منقوش به نشان رسمی بنیاد بین­‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌­ها اجرا گردید که به صمیمیت فضای روحانی رمضان، گرمای مهربانی را افزود.

دبیر خبر دفتر مرکزی: بیگلری 

 

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, ماه رمضان, ضیافت افطاری, پویش مهربانی رمضان سال 1401, استان تهران


Slide 1
اشتراک
مطلـب