جشن‌های 23مین سال فعالیت بنیاد در مشهد و سراسر کشور

همزمان با میلاد امام حسن(ع) در شانزدهمین روز فروردین، مهدیه مشهد و شعب بنیاد در جای جای ایران اسلامی ورود به بیست وسومین سال خدمت جهادی خود را جشن گرفتند.

مهدیه مشهد در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) امسال در حالی شاهد برگزاری بیست و سومین سال حضور شکوهمند مدیر عامل و کارکنان کلیه شعب مشهدالرضا بود که توسعه خدمات این مجموعه در حوزه‌های مختلف مشهود بود. مراسم مشابه مشهد در سایر شعب در اقصی نقاط ایران اسلامی برپا شد و تقدیر از پرسنل نمونه جهادی با اهدا لوح تقدیر در اکثر شعب، برنامه مشترک بود. منابع خبری کشور هم جشن برخی شعب را مانند مازندران و تهران پوشش خبری دادند.

در مهدیه مشهد قرائت قرآن، گروه تواشیح، گروه سرود نوجوانان، مداحی، اجرا موسیقی و پخش کلیپ دستاوردهای دو دهه بنیاد و تقدیر از پرسنل نمونه در کنار سخنرانی مدیر عامل بنیاد به اجرا درآمد.

جشن بیست و سومین سال تأسیس بنیاد آبشار عاطفه ها با حضور مدیر عامل مهدیه مشهد فروردین سال 1402 میلاد امام حسن مجتبی

محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، آغاز ماه رمضان، میلاد امام حسن(ع) و بیست و سومین سالروز تأسیس بنیاد آبشار عاطفه‌ها به  پرسنل که در سنگر جهاد اجتماعی تلاش خود را در نیل به اهداف فقرزدایی قرار داده‌اند، تبریک گفت:" همه به وظایف ساختار تشکیلاتی بنیاد و مأموریت‌های آن آگاهند که با عنایت ذات اقدس اله و توجهات خاص حضرت ولی عصر(عج) و برکات امام رئوف(ع) در ایران اسلامی در عرصه خدمات اجتماعی با جذب مشارکت‌های مردمی نقش آفرینی می‌کنند. مهم‌ترین عامل این حرکت، آن برکتی است که خدا متعال در سفره همه جامعه قرار داده است و ما را در واسطه‌گری و عاملیت به رسیدگی به امانت‌ها، متصدی خدمتگزاری قرار داده است تا بتوانیم در جهت شکوفایی حل مشکلات این قشر گام اساسی برداریم. یقینا آنچه تا کنون این بنیاد در 22 سال خدمتگزاری خالصانه و جهادی شما در مشهد مقدس و در کلیه استان‌های کشور و کشورهای دیگر به انجام رسانده است، این‌ها نشانه‌ای از عظمت ذات اقدس اله در برکات حاصله‌ است و با گذشت سال‌ها و توسعه این مجموعه همراه با گستردگی فعالیت جغرافیایی و جمعیت حمایتی و خدمتگزاری خادمان ابا صالح‌المهدی(عج) افزایش یافت.

 تقدیر از پرسنلجشن بیست و سومین سال تأسیس بنیاد آبشار عاطفه ها با حضور مدیر عامل مهدیه مشهد فروردین سال 1402 میلاد امام حسن مجتبی

وی ادامه داد:" امروز در آغاز شروع بیست و سومین سالروز بنیاد هستیم بالغ بر 40 هزار نفر مهرجو، بیش از 10 هزار پرسنل خدوم و بیش از 1 میلیون و 350 هزار نیکوکار، حامی بنیاد و پشتیبان اهداف آن هستند. 14 هزار یتیم را در کلیه شعب تحت حمایت داریم و با اکرامشان از سوی حامیان، اینها را در نیل به [رفع] نیازمندی‌هایشان تکریم کرده‌ایم".

جشن بیست و سومین سال تأسیس بنیاد آبشار عاطفه ها با حضور مدیر عامل مهدیه مشهد فروردین سال 1402 میلاد امام حسن مجتبی

فولاد از گره‌گشایی و خدمات نقدی و غیر نقدی به 12500 مهاجر میهمان جمهوری اسلامی از کشورهایی مانند هند، پاکستان، افغانستان، سوریه، لبنان خبر و ادامه داد :" در بخش درمان طبق آمار استان‌ها،11 هزار پزشک با تخصص‌های مختلف با خدمات رایگان برای جامعه هدف به عضویت افتخاری بنیاد درآمده‌اند. براساس تفاهم‌نامه‌های امضا شده با بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها قراردادهای نیمه افتخاری و کامل به اجرا درآمده‌اند و داروخانه‌ها بیماران صعب‌العلاج را به صورت 100 درصد رایگان پذیرا هستند که عضویت آنان افتخار بزرگ برای ما است".

وی در بعد فرهنگیِ بخش حجاب و عفاف اهدا 100 هزار قواره چادر را به بانوان در سراسر کشور با تلاش مرکز مشارکت‌های مردمی یادآور شد و به بعد مذهبی هم اشاره کرد:" در طی سال گرامیداشت ایام شهادت و ولادت اهل بیت(ع) را عهده داریم که به مدد الهی با برگزاری روضه‌خوانی و هیئات مذهبی برای اجرا فرامین الهی و احادیث ائمه، همه پای سفره اهل بیت نشستند و توانستند مشکلات جامعه هدف را از مسیر این مراسم مرتفع نمایند".

 سخنرانی محمد جواد فولاد جشن بیست و سومین سال تأسیس بنیاد آبشار عاطفه ها مهدیه مشهد فروردین سال 1402 میلاد امام حسن

فولاد از اهمیت مراسم دعا صبحگاهی نام برد:" هر صبح 10 هزار پرسنل پای دعا توسل می‌نشینند و از آغاز تا کنون از محورهای اصلی بوده است. با سلام به محضر 14 معصوم، از خداوند طلب رزق و گره‌گشایی در رفع حاجت نیازمندان می‌کنند و اصلی‌تری کلید واژه محرومیت‌زدایی، توسل به خاندان عصمت(ع) است. همچنین برای ارتقا سطح معنوی خانواده‌ها، برگزاری کلاس‌های اعتقادی، احکام، قرآن، معرفت به امام و ولایت‌شناسی را اجرا کردیم که نتیجه آنها را در مراسم اجتماعی‌ در 22 بهمن، روز قدس، 9 دی و دیگر یوم الله‌ها می‌بینیم و در پشتوانه نظام مقدس اسلامی و اطاعت از ولایت این جمعیت در عرصه اجتماعی حضور می‌یابند زیرا در نتیجه آموزش‌ها فهمیده‌اند در رسالت پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) اصلی‌ترین محور، پشتیبانی از ولایت فقیه است و این حضور بزرگ‌ترین خدمت در راستا حراست از انقلاب اسلامی است".

مدیر عامل از خدمات خارج از مرز گفت:" نکته بعدی این است که در بخش فعالیت و خدمات برون مرزی، با بسیج خیرین حسینی، اجرا امور مذهبی با ایجاد مواکب در عتبات عالیات را به ارمغان آورده است و امکانات رفاهی برای 300 هزار زادر پیاده اربعین فراهم شد. به لطف خداوند در سوریه چه در جبهه مقاومت، چه زلزله و چه تأمین خدمات برای آسیب‌دیدگان از جنگ داعش با ایجاد موکب و اهدا بسته‌های غذا، لباس، رسیدگی به امور تحصیلی و برپایی جشن‌های فرهنگی در تهیه مایحتاج آن‌ها گام برداشتیم. در بدرقه راهیان نور دفاع مقدس نیز در غرب و جنوب کشور، مواکب و ایستگاه‌های صلواتی ما رفاه هموطنان را فراهم کردند. همچنین در مناسبت‌های مختلف سال مانند روز پزشک، معلم، جانباز، پاسدار و دیگر روزها در سراسر کشور از این صنوف به ویژه در ایام کرونا از کادر درمان تجلیل گردید. از سوی دیگر، در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی مانند ترک اعتیاد، پیشگیری از طلاق، ترویج ازدواج و راهی کردن 112 هزار زوج به خانه بخت مانند مراسم اهدا 313 جهیزیه بوشهربا مشارکت سپاه و حضور ریاست جمهوری و نیز کهگیلویه در امید آفرینی نقش آفرینی کرده است". 

سخنرانی محمد جواد فولاد جشن بیست و سومین سال تأسیس بنیاد آبشار عاطفه ها مهدیه مشهد فروردین سال 1402 میلاد امام حسن

فولاد از فعالیت مدّون قرارگاه‌ها در سطح کشور هم  با عنوان کارهای عظیم نام برد که به کاهش محرومیت در روستاها و حاشیه شهرها منجر شده است. وی از قرارگاه جدید سبحانِ مشهد با برنامه‌های خاص سال 1402یاد کرد:" سبحان مأموریت فرهنگی، امور مذهبی، کارآفرینی را عهده‌دار است و کارهای خوبی مثل همایش ثروت در خدمت رسالت را با محور فرهنگ‌سازی انفاق مالی و وقت برای بانوان خودسرپرست را برپا کرد. در بخش مذهبی و شناختی هم با کلاس‌های مشاوره مذهبی و روانشناسی در بخش پیشگیری طلاق و ترویج ازدواج از بانوان حمایت می‌کند".

وی یادی از مسؤولیت‌های قرارگاه ناظرِ مشهد هم کرد:" این قرارگاه عهده‌دار نظارت بر اجرا اهداف، بازرسی و حسابرسی کلیه امور مالی، توانمندسازی و ارزشیابی کادر اداری در  کلیه سطوح با هماهنگی شرکت‌های حسابرسی است تا توانمدی‌ها و حماسه‌های جهادی خواهران پرتلاش ثبت سیستم شود".

مدیر عامل در پایان به درخشش بنیاد پس از 22 سال تجربه حمایت جهادی از محرومان براساس دیدگاه‌های فرمانداری‌ها، استاندانداری‌ها، وزارت کشور، مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری و ضرورت پیروی از آرمان‌های امام و فرامین مقام معظم رهبری اشاره کرد. فولاد همچنین در جلسه دیدار رییس جمهور با خیرین ممتاز شرکت نمود.

جشن بیست و سومین سال تأسیس بنیاد آبشار عاطفه ها و اهدا 700 جهیزیه حرم مطهر شاهچراغ شیراز با حضور مدیر عامل فروردین سال 1402 میلاد امام حسن مجتبی

به همین مناسبت دیگر شعب کشور هم در این ایام جشن‌های مشابهی را با حضور پرسنل و مهرجویان در وعده افطار با پذیرایی صدها غذا گرم و سبد غذایی اجرا کردند. شیراز مراسم بزرگ اهدا 700 جهیزیه را با حضور مدیر عامل در حرم شاهچراغ برگزار کرد. زارع، مدیر امور شعب فارس، در این جشن تخصیص تسهیلات دولتی برای ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان را خواستار شد.

 جشن بیست و سومین سال تأسیس بنیاد آبشار عاطفه ها شعبات استان مرکزی سال 1402 میلاد امام حسن

شعب آزادشهر، آبدانان، عامِ کرمان، ایتامِ رفسنجان، شوسف، تبریز، امورشعب خوزستان، شعب تهران و قرارگاه محرومیت‌زدایی جنوب، قرارگاه سبحان، بزینه‌رود و سجاس زنجان، شعب همدان، هرمزگان، آذربایجان غربی و شرقی، سیستان، بهبهان، کرمانشاه، کردستان، قزوین، کهگیلویه، خراسان شمالی، چهار محال وبختیاری و دیگر شعب با ارسال تصاویر از گرامیداشت این مناسبت‌ها خبر دادند. همچنین در شب پنج شنبه مدیر عامل در نشست صمیمی آیت الله رییسی، ریاست جمهوری اسلامی ایران، با خیرین برتر کشور در تهران شرکت داشت و طرفین به بررسی مشکلات و بهبود راه‌های ارتقاء خدمات پراختند.

حضور محمد جواد فولاد در جلسه مشترک رییس جمهور ایران با خیرین و سمنهای برتر  فروردین سال 1402

لینک خبر در آپارات:

https://www.aparat.com/v/AD2lM

تصاویر تکمیلی نمایشگر شادی بیست و سه سال خدمت صادقانه جهادی مستمر  

دبیر خبر دفتر مرکزی:بیگلری

برچسب ها: مدیرعامل بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها, شعب بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, اهدا سبد غذایی, فروردین سال 1402, قرارگاههای ناظر سبحان شمال جنوب, میلاد امام حسن, بیست و سومین سالگرد تأسیس بنیاد, مهدیه مشهد, آبشار عاطفه هاجشن سالروز تأسیس بنیاد, تقدیر از پرسنل نمونه


Slide 1
اشتراک
مطلـب