جشنواره آرزوهای ایتام در بروجن برگزار می شود

مدیر سازمان خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه ها شهرستان بروجن ، از برگزاری جشنواره آرزوهای ایتام در بروجن با هدف کمک به نیازمندان در آستانه سال جدید ، خبر داد.

سیده کبری حسینی در گفتگو با خبرنگار تحلیلی بروجن سلام ، با اشاره به فعالیت های خیرخواهانه این سازمان در راستای کمک به نیازمندان جامعه از برگزاری جشنواره آرزوهای ایتام  با همت خیرین و مردم نودوست بروجن خبر داد و گفت: این جشنواره (۱۴ اسفند) سال جاری به مناسبت فرارسیدن سال جدید برگزار می شود.
وی ادامه داد: کمک های جمع آوری شده در این جشنواره به ایتام و کودکان نیازمند تحت حمایت اهداء خواهد شد.
به گفته مدیر سازمان خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه ها شهرستان بروجن، این سازمان هزینه کردن کمک های جمع آوری شده از سوی مردم در راستای نیت خیرین را مهمترین وظیفه خود می داند.
حسینی خاطرنشان کرد: با همت خیرین عزیز قصد داریم ۱۴ اسفند ماه همزمان با روز احسان و نیکوکاری ، کودکان نیازمند شهرستانمان را با اهدای بسته های پوشاک ، کفش ومواد غذایی با گل لبخند بر سر سفره عید بنشانیم تا با دعای خیرشان سالی پر از لبخند وموفقیت آغاز کنیم و گفت: تاکنون ۴۳۷ کودک نیازمند تحت حمایت این موسسه خیریه قرار دارد.
حسینی یادآور شد این جشن طی دوسال گذشته با عنوان طرح آرزوهای فرشتگان توسط موسسه آبشار عاطفه ها بروجن برگزار گردیده است و امسال در استقبال از طرح بعنوان جشنواره آرزوهای ایتام بصورت سازمانی  در سراسر کشور روز ۱۴ اسفند ماه همزمان  با روز احسان و نیکوکاری برگزار می شود.

مردم و خیرین می توانند کمک های خود را به این سازمان آدرس خیابان دفتری شرقی کوچه شهید کیانی بن بست کمال موسسه آبشار عاطفه‌هابروجن تحویل دهند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۳۴۲۲۱۲۲۰ ۰۳۸و ۰۹۱۴۰۲۱۵۰۸۶تماس حاصل کنند.

وی با بیان اینکه مردم و خیرین می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب نزد بانک صادرات ۰۲۱۰۶۴۸۲۷۴۰۰۳ و یا شماره کارت صادرات ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۴۴۵۲۱ به نام موسسه آبشار عاطفه‌ها بروجن واریز کنند، گفت: این سازمان همواره آماده دریافت کمک های خیرین و مردم است.

برچسب ها: خیرین, استانهای غربی, چهارمحال بختیاری, یتیم, جشنواره, جشنواره ایتام


Slide 1
اشتراک
مطلـب