جشن فرشتگان در آبشار عاطفه‌ها نوشهر برگزار شد، اهدای 95 سبد کالا در دهه فجر

معاون بنیاد آبشارعاطفه‌ها شعبه نوشهر: جشن فرشتگان در سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه نوشهر به همت خیرین این سازمان همزمان با دهه مبارک فجر برگزار شد

به گزارش نوشهرآنلاین، سیده فرخ‌السادات مومنی طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه شاد‌کردن یک‌دیگر یکی از بزرگترین و بهترین نعمات خداوند به حساب می‌آید، اظهار کرد: جشن تولدی تحت عنوان "جشن فرشتگان" برای جمعی از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست شعبه نوشهر به همت خیرین این سازمان انجام شد تا اندکی موجب شادی دل‌های کوچک این فرشتگان شویم.

وی افزود: رسیدگی به یتیمان وظیفه یک گروه، طبقه یا افراد خاصی نیست، بلکه تک تک افراد جامعه دارای هر دین و آئینی که باشند در رابطه با کودکان یتیم مسئولیت دارند.
 
معاون سازمان مردم نهاد خيریه آبشار عاطفه‌ها شعبه نوشهر از همه خیرین که در دستیابی به اهداف خیرخواهانه و تکریم ایتام این سازمان خیریه را در نوشهر یاری نمودند، قدردانی کرد و گفت: خیرین با برگزاری این جشن سبب شدند تا شور و شعف بین کودکان یتیم مضاعف شود و دل این کودکان آسمانی را شاد کردند.

وی همچنین ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، خاطرنشان کرد: همزمان با این ایام خجسته، سازمان آبشار عاطفه‌ها شعبه نوشهر 95 سبد کالا شامل برنج، مرغ، گوشت، روغن، ماکارانی، سویا، رب‌گوجه، قند، شکر، سیب‌زمینی، پیاز، چای، نان و شیر به ارزش یک‌میلیون و 200 هزار تومان به نیازمندان تحت پوشش این سازمان خیریه اهداشد.

این جشن با پذیرایی میوه و شیرینی که توسط خیرینِ تدارک دیده شده بود ادامه‌ یافت و با بریدن کیک تولد و اهدای هدایایی به این کودکان پایان یافت.
 
 

برچسب ها: سبد کالا, خیرین, استانهای شمالی, خانواده, مازندران, انقلاب اسلامی


Slide 1
اشتراک
مطلـب