تهیه بسته های عیدانه: جریان مهر بهاری در شعب بنیاد آبشار عاطفه ها

نوروز 1402

شعب بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در سراسر کشور در آستانه عید نوروز سال 1402 و ماه مبارک رمضان مرحله اول سنت اهدا بسته‌های عیدانه و کالا را به اجرا درآوردند.

به گزارش شعب بنیاد آبشار عاطفه‌ها در سراسر کشور، از آغاز اسفند ماه جاری طرح جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی عیدانه خود را به پشتوانه همّت نیکوکاران اجرا نمودند. همچنین امسال باتوجه به مقارن شدن حلول ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الله، علاوه بر مواد خوراکی ویژه نوروز باستانی، اقلام غذایی اساسی برای رونق بخشیدن به سفره‌های سحر و افطار مددجویان در بسته‌های معیشتی قرار داده شده است. در این طرح که اجرا آنت تا پاین اسفند ماه سال 1401 و اوایل بهار سال آتی ادامه خواهد داشت سعی شده است خدمات حمایتی و رفاهی کامل از مواد غذایی تا بهداشتی و پوشاک به مددجویان تحت حمایت  ارائه گردد. برخی شعب مانند وزوان اصفهان رزمایش عیدانه را با حضور مسؤولین برگزار کردند.

 نوروز 1402 - رومشکان لرستان اسفند سال 1401  رزمایش سبد کالا

در بسته‌های نوروزی اقلام مختلف شامل حبوبات، برنج، نمک، ماکارونی و سویا، رب، روغن مایع، نمک، قند و شکر، چای، شیرینی، دستما کاغذی و مداد بهداشتی، گوشت قرمز و ذبح گوسفند، مرغ، ماهی، البسه مختلف برای همه سنین کودکانه، دخترانه، پسرانه، زنانه و مردانه، کفش، کیف در نظر گرفته شده است. البته لازم به ذکر است اقلام مذکور در همه بسته‌های به یک اندازه گنجانده نشده بود و هر شعبه با توجه به میزان کمک‌های مردمی و استطاعت مالی خود، مواد خوراکی مد نظر را انتخاب کرده بودند.

 رودان هرمزگان رزمایش سبد کالا اسفند سال 1401

از جمله شعبی که تلاش کرده‌اند نگاه امیدوار و منتظر هموطنان محروم را با اجرا رزمایش‌ کمک مؤمنانه به نیکویی دریابند می‌توان به واحد اشتغال قرارگاه سبحانِ مشهد با تهیه 1000 دست فرم اداری و ارسال به استان کهگیلویه و بویر احمد، عام کرمان با برپایی رزمایش و تهیه ده‌ها بسته معیشتی با هزینه 190 میلیون تومان به ویژه برای ایتام و اهدا 200 جعبه شیرینی توسط خیر، شعبه یاس نبی کرمانشاه با 10 بسته معیشتی ویژه خانواده‌های با عضو بیمار، وزوان اصفهان با تهیه 120 سبد و 6 سر کمک جهیزیه به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون تومان،چرداول ایلام با 60 سبد با اعتبار 23 میلیون تومان،  شعبه فریمان با تهیه 40 بسته گوشت قرمز از طرف خیر به نیت امام زمان(عج)، توزیع 100 بسته غذایی به خانوارهای ایتام و محرومان رودانِ هرمزگان، 100 بسته معیشتی در شعبه ایتام و یاس نبی اهواز، شعبه جهیزیه و درمان اردبیل سفره 82 خانواده را با توزیع سبد غذایی به ارزش هر سبد 450 هزار تومان رونق دادند، توزیع 250 بسته غذایی و 300 سری پوشاک، خریداری 100 بسته معیشتی با پیگیری امورشعب و شعبه ایتام و یاس نبی خوزستان، تهیه 300 سبد کالا در شعبه قروه کردستان، شعبه هلشی کرمانشاه با همکاری مرکز نیکوکاری الزهرا در اهدا30 جفت کفش به مبلغ کل 6 میلیون تومان، شعبه علی‌بن‌ابیطالب صالح آباد با خرید و تهیه چند صد سبد خوراکی  شعبه درمان کرمانشاه با تحویل 120 سبد خوراکی در دومین مرحله توزیع سبد غذایی نوروزی اشاره کرد.

با توجه به تعداد شعب فعال بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در سطح کشور پهناور که به بیش از 900 شعبه می‌رسد، اعتبار لازم برای تهیه سبدهای شعب استان‌ها چندین میلیارد تومان بوده است.

تصاویر ارسالی شعب استان‌ها

دبیر خبر دفتر مرکزی:بیگلری

 

 

برچسب ها: سبد غذایی, قرارگاه محرومیت زدایی, شعب بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, رزمایش مؤمنانه, سبدهای غذایی عید نوروزی, اسفند ماه سال 1401


Slide 1
اشتراک
مطلـب