تهران میزبان رزمایش همدلی

به همت قرارگاه محرومیت‌ زدایی بنیاد صورت گرفت؛ اهدا 1000 دستگاه ویلچر و بسته معیشتی به مناطق محروم

در آستانه روز جهانی معلولان، به همت و همکاری دوسویه قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها و خیران مهرورز تهرانی، ورزشگاه بدر شهر تهران، سه شنبه نهم آذر 1400، شاهد برگزاری رزمایش بزرگ اهدا بیش از یک هزار ویلچر با نام «رزمایش همدلی» به معلولان نیازمند تحت پوشش این بنیاد در استان‌های محروم سراسر کشور بود.

به نقل از خبرگزاری ایرنا در این مراسم که شهردار منطقه 18 و جمعی از فعالان حوزه ورزش و دیگر مسؤولین شهری تهران نیز شرکت داشتند، فاطمه چوپانی، مدیرقرارگاه، تصریح کرد: "با حمایت خیرین استان تهران توانستیم تعداد یک‌هزار دستگاه ویلچر و سبد کالا برای معلولان مناطق محروم و کم برخوردار کشور تهیه کنیم که تعدادی از این هدایا به معلولان استان تهران و بخشی هم جهت اهداء به این عزیزان دراستان‌های سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری، بوشهر، لرستان، خرم آباد، خراسان جنوبی و خراسان شمالی، خوزستان، اردبیل، آذربایجان غربی، کرمانشاه و کرمان تهیه شده است".
وی در ادامه ضمن اشاره به مبلغ کل ویلچرها به ارزش 3میلیارد تومان، از تهیه و توزیع سبد کالا در کنار اهدا ویلچر نیز سخن گفت و تصریح کرد:" قرارگاه محرومیت زدایی آبشار عاطفه‌ها نه تنها در بحث اهدای ویلچر بلکه در حل مشکلات و مناسب سازی منازل این عزیزان متناسب با نیازشان کمک‌هایی را در طول فعالیت خود انجام داده است ". همچنین به گفته مدیر قرارگاه ارزش ریالی هر ویلچر 23 میلیون ریال می‌باشد.

برچسب ها: تهران, قرارگاه محرومیت زدایی, بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, رزمایش همدلی, اهدا ویلچر, روز جهانی معلولان


Slide 1
اشتراک
مطلـب