تجلیل از مدیرعامل محترم بنیاد توسط نماینده ولی فقیه حضرت آیت‌الله اعلم الهدی

با حضور مسئولین استانی و توسط نماینده ولی فقیه مشهد و سپاه پاسداران در رزمایش قرارگاه مواسات و همدلی، ازمدیر عامل بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها، هشتم فروردین ماه در رزمایش قرارگاه مواسات و همدلی(مراسم تجلیل از فعالان عرصه مواسات و همدلی)، با حضور مسئولین استانی از محمدجواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها توسط نماینده ولی فقیه مشهد و سپاه پاسداران تقدیر و تجلیل شد.

tajlil
وی خاطر نشان کرد: یک سال که از فرمان رهبر معظم انقلاب برای تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی می‌گذرد و نمونه لبیک گفتن قابل تقدیر و تشکر است. جریان مواسات و همدلی در کشور، نمونه‌ای از جامعه مهدوی را نشان داد که این مهم با هماهنگی تمام نهادها انجام شد.
آیت الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه تشکیل جامعه مهدوی با ظهور حضرت صورت می‌گیرد، گفت: بزرگترین نشانه ظهور مجموعه فداکاری ‌هایی می‌باشد که در نهادهای مقدس در ابعاد مختلف اعم از فعالیت‌های نهادی و شخصی در زمینه کمک مومنانه مواسات و همدلی در یکسال گذشته انجام شده است.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌ رضوی افزود: در حالیکه در غرب با شروع ویروس کرونا، قفسه‌های فروشگاه‌ها را خالی می‌کردند و می‌دزدید، اما در این گوشه از دنیا به اسم امام زمان(عج) مردم نمایشگاه عظیم همدلی و مواسات را به نمایش گذاشتند و کمک گسترده‌ای به نیازمندان داشتند. دستگاه استکباری تلاش کردند تا این حرکت عظیم در مقابل چشم‌ها جلوه نکند، اما این نور تابناک چشم‌های تمام دنیا را خیره کرد و برکات بسیاری بر جای گذاشت.
وی خطاب به نهادهای دولتی و مردمی که در این زمینه خدمات بسیاری داشتند، افزود: این خدمت از عشق به امام زمان(عج) سرچشمه می‌گیرد و قطعا در درگاه ایشان مورد قبول قرار گرفته است. سپاه امام زمان باید قبل از ظهور تشکیل شود‌ و طلیعه آن حرکت عظیم شماست و نام شما ثبت خواهد شد.
آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: نظر رهبر معظم انقلاب، اجرای برنامه در یک زمان خاص نیست؛ بلکه این حرکت استقبال از جامعه مهدوی است که باید به صورت یک گفتمان در جریان باشد. سعی کنید در ماه رمضان ای حرکت با کمک گسترده تر انجام شود.
وی با اشاره به اینکه بار توسعه جهانی بر دوش مردم است، افزود: ۸۰۰۰ جریان مردمی که در این حرکت ها فعال بودند که انشالله امسال به 80 هزار افزایش پیدا کند.
گفتنی است۸۰ درصد کمک ها مشارکت مردم بوده است که بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها در سال 99 به عنوان خیریه مردمی حضور چشمگیری در زمینه کمک مومنانه، مواسات و همدلی داشته است.
خدمات این بنیاد در سال 99 توزیع 94 هزار و 823 بسته معیشتی به ارزش ریالی331/880/500/000 ، 583 هزار و 241 عدد ماسک به ارزش ریالی 874/861/000 ، 32 هزار و 820 پک بهداشتی به ارزش ریالی 129/150/000/000 می باشد که مجموع آن 461/905/361/000 می باشد.

خبرنگار: زهره وحیدی

 

 

برچسب ها: محمدجواد فولاد, مشهد, بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها


Slide 1
اشتراک
مطلـب