تب و تاب بنیاد آبشار عاطفه‌ها در ماه صفر با عرض ارادت به ثار الله

در ماه صفر، شعب بنیاد در کنار افزایش خدمات روزانه خود به برگزاری روضه‌خوانی،پخت غذای گرم، پشتیبانی و  آماده‌سازی مواکب اربعین پرداختند.

بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشارعاطفه‌­ها در تدوام خدمات جاری خود، در ماه صفر امسال هم تلاش کرده است تا طبق سنوات گذشته ویژه برنامه‌­های گرامیداشت حماسه ابا عبدالله الحسین(ع) را در قالب نذرهایی با نام پویش نذر آب، ظروف یک بار مصرف، نذر کتاب و غیره چه در شعب سراسر کشور و چه در مواکب مرزی شلمچه، مهران، ریمدان، تمرچی، خسروی و مستقر در شهرهای زیارتی عراق مانند کربلا و نجف به اجرا درآورد.

بر این اساس طبق برنامه­‌های پیش‌بینی شده، روزانه بیش از ده هزار انواع نوشیدنی، پخت نان و انواع خوراک‌­های گرم و سرد بین زائران پیاده‌­ای که قصد تشرف به زیارت ابا عبد الله الحسین(ع) داشتند، توزیع گردید. کمک و پشتیبانی مالی و تهیه انواع اقلام درخواست شده شامل موادی نظیر برنج، روغن، رب، آب معدنی و غیره برای مواکب نیز در کنار تمامی خدمات روتین در دستور کار شعب قرار داشت.

در همین رابطه بنابر اظهارات مدیران شعب تمامی استان­‌ها رسیدگی و پاسخگویی به درخواست­‌های مهرجویان، بازدید از منزل آن­‌ها، خدمات درمانی – دارویی، امور آموزش و تفریح کودکان، اشتغال، تحصیل و آموزش مددجویان به ویژه بانوان جوان و نوعروسان، واریز مستمری، اهدا سبد غذایی از جمله مراسم توزیع 190 سبد کالا کامل در ایلام، تهیه کفش و پوشاک، توزیع اقلام غذایی و بهداشتی و تفریحی و بسیاری از انواع خدمات دیگر هم طبق روال برنامه­‌های کاری روزانه در جریان بود. برگزاری مراسم روضه­‌خوانی و دعا و زیارات به خصوص زیارت عاشورا را می­‌توان از دیگر مراسم روزانه شعب ویژه ماه صفر برشمرد.

همچنین اهدا انواع میوه تابستانی، سبد کالا، ذبح دام و طیور نذری، اهدا گوشت قرمز و سفید، چای و حبوبات، پذیرایی سه وعده در شعب سراسر کشور، تبلیغ گسترده در فضای مجازی و سطح شهر به صورت نصب بنر و توزیع تراکت برای همراه کردن خیّرین در تهیه اقلام  خوراکی و وسایل مورد نیاز موکب­‌های اربعین، توزیع انواع کتاب‌های مذهبی - فرهنگی، برگزاری اردو تفریحی و زیارتی، توزیع اسباب‌بازی و توزیع سربند یاحسین(ع) را باید در فهرست خدمات ویژه ماه صفر بنیاد آبشار عاطفه‌ها ذکر کرد.

شایان یادآوری است گزارشات مدیران شعب حکایت از این دارد که برجسته­‌ و گسترده‌ترین عملکرد بنیاد آبشار عاطفه‌هادر ماه صفر، هماهنگی با خیرین و آماده نمودن تمامی اقلام  ضروری موکب­‌های اربعین و راهی کردن تریلرها و کامیون­‌های حامل مواد غذایی و وسایل مختلف از جمله خرید دستگاه­‌های جدید یخ­‌ساز و فلافل­‌ساز به سمت خاک عراق بوده است به گونه­‌ای که طی هفته ابتدایی ماه صفر، با اتمام اجرا مرحله اول یعنی برپایی مواکب، تمامی آن­‌ها ارائه انواع خدمات تدارک دیده شده را برای زائران پیاده اربعین به طور شبانه­‌روزی و طبق برنامه پیش‌بینی شده آغازنمودند. همچنین این گزارشات از همراهی خیّرین و تأمین هزینه­‌های پذیرایی بیست و چهار ساعته بدون هیچ مشکلی خبر می­‌دهند.

دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشور:بیگلری

تصاویر ذیل حکایتگر عشق خادمین و هموطنان خیّرمان به ابا عبد اللّه الحسین(ع) و زائرین ایشان می‌باشد. 

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, شهریور سال 1401, ماه صفر سال 140, خدمات شعب بنیاد آبشار عاطفه‌ها در اربعین حسینی, دستگاه یخ ساز, دستگاه فلافل ساز, زائران پیاده اربعین, مرزهای زمینی شلمچه مهران ریمدان تمرچی خسروی, شهرهای زیارتی کربلا و نجف, موکب


Slide 1
اشتراک
مطلـب