به همت قرار گاه محرومیت زدایی آبشار عاطفه‌ها؛ 5هزار پک تحصیلی و تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا شد

قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، 5 هزار پک تحصیلی و تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا کرد.

همزمان با شروع آغاز سال تحصیلی، مراسم تهیه و توزیع بیش از 5 هزار پک تحصیلی و تبلت قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها، با حضور خیرین و جمعی از مسئولان در سالن 12هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها در این رزمایش گفت: با بیش از ۸هزار داوطلب در شعب و دفاتر نمایندگی‌ها به صورت جهادی در حال خدمتگزاری به اقشار آسیب پذیر جامعه هستیم.
وی بیان کرد : مردم نیکوکار و خیرین در قالب پویش زنگ مهربانی، برای تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان مستعد در سراسر کشور کمک‌های غیر نقدی خود از قبیل کیف، لوازم التحریر، پوشاک و کفش و تبلت با عنوان رزمایش آوای مهر به خانواده‌های نیازمند اهداء کردند.
فولاد با خاطر نشان کردن اینکه خیرین ما همواره پایه کار هستند و با انفاق و احسان خود مجموعه را در رسیدن به تحقق اهداف خود یاری می کنند، گفت: خیران نیکوکار در همه شرایط بحران مانند سیل، زلزله و به خصوص در دوران شیوع بیماری منحوس کرونا به یاری نیازمندان آمده‌اند.
مدیر عامل بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها افزود: این مجموعه همچنین در بحث ازدواج و ادامه تحصیل نیازمندان فعالیت‌های بسیاری داشته است و با تهیه بشکه‌ها و منبع‌های آب در زمینه تامین آب به منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات خوبی انجام داده است.
فاطمه چوپانی مدیر قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها هم در این مراسم با اشاره به اینکه علاوه بر اهداء پک‌های تحصیلی و بسته‌های معیشتی زمینه اشتغال خانوارهای نیازمند را هم فراهم می‌کنیم، عنوان کرد: تعداد ۵ هزار پک تحصیلی به ارزش تقریبی هر یک ۳۵۰ هزار تومان توسط خیرین استان تهران تهیه شده است که بین خانواده‌های کم برخوردار استان‌های خراسان جنوبی، کردستان و کرمانشاه همچنین دیگر استان‌ها توزیع خواهد شد.
وی با اشاره به اعطای وام‌های خرد برای تهیه چرخ خیاطی و دستگاه قالی بافی برای ایجاد زمینه اشتغال خانگی افزود: البته در زمینه عرضه و فروش تولیدات این خانواده‌ها هم برای اینکه مشکل عرضه محصولاتشان را نداشته باشند تلاش کردیم برخی از تولیدات این افراد را خریداری کرده و در بازارچه های فصلی به فروش برسانیم.

برچسب ها: تهران, پک لوازم التحریر, پک تحصیلی, قرارگاه محرومیت زدایی, بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, اهداء تبلت


Slide 1
اشتراک
مطلـب