به مناسبت ماه خداوند برپا شد: رزمایش مؤمنانه شهرستان‌های آمل و گرمی اردبیل

شعب آمل در مازندران همچون سایرشعب خیریه در کشور با اجرای رزمایشی مؤمنانه در آخرین روز از فروردین 1401، هزارخانواده تحت پوشش را با آماده‌سازی سبد غذایی میهمان ماه رمضان کردند.

به گفته وفایی، مسؤول شعبه جهیزیه و سادات آمل، در این رزمایش که در مصلای بزرگ امام خمینی آمل با حضور تنی چند از مسؤولین این شهر مانند امام جمعه، مدیر کل آموزش و پرورش، رییس کمیته امداد خمینی آمل در کنار مدیران و پرسنل معاونت ایتام کشور و شعب جهیزیه و سادات، ضامن آهو، دادوود دشت و ... برگزار گردید، در هر سبد اقلامی نظیر برنج، روغن، پنیر، رب، ماکارونی... گنجانده شده بود.

وی با اشاره به اینکه ارزش پولی هر سبد معادل 300 هزار تومان پول رایج کشور است، تأکید کرد در مرحله توزیع سبدها، شعب مذکور براساس موجودی خود تعدادی دیگر از کالاهای خوراکی را از جمله سویا، تن ماهی و نیز اقلام بهداشتی، شوینده و ... را به سبدها افزوده‌اند.

وی در پایان افزود در این رزمایش امام جمعه و مدیر کل آموزش و پرورش آمل به ایراد سخنانی پرداختند.

amol63_20220426-08Aprth_1

وفایی در بخش دیگری از گفتگوی تلفنی خود اظهار داشت: " همچنین شعب مذکور در رمضان سال جاری برابر با  24 فروردین سال 1401ه.ش. به صورت مشترک مراسم افطاری برای 500 خانواده تحت حمایت ساکن آمل برپا کردند و در ادامه این مراسمات هر شعبه میزبان مددجویان خود به خصوص ایتام تحت پوشش در وعده افطار به صورت جداگانه نیز بودند که در این راستا شعبه جهیزیه و سادات در دهه پایانی ماه مبارک رمضان، 200  نفر از مددجویان شعبه خود را به میهمانی سفره افطاری پروردگار دعوت کرده است " .

بنا برگزارشات مسؤولین امورشعب استان مازندران، برنامه « سفره عاطفه‌ها » که هر روز از شبکه استانی طبرستان حدود ساعت 6 بعدالظهر در ماه مبارک رمضان سال 1401 روی آنتن می‌رود، هرشب بخش‌هایی از  برنامه را به پخش مراسم افطار شعب بنیاد در استان مازندران و مصاحبه با برخی مهرجویان این استان اختصاص داده است.

از سوی دیگر نمایندگی بنیاد در شهرستان گرمی استان اردبیل هم با برگزاری رزمایش اهدا سبد معیشتی، پا به پای دیگر همکاران بنیاد در استان­‌های سراسر کشور، 500 خانوداه این شهرستان را برای داشتن سفره­‌های بابرکت افطار و سحر یاری رساندند. همچنین مراسم افطار گرمی هم در یکی از سالن­‌های پذیرایی این شهر در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان برگزار گردید.

 

دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشور: بیگلری

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, آمل رزمایش سبد غذایی ماه رمضان 1401, افطاری آمل 1401


Slide 1
اشتراک
مطلـب