بازدید علمی کودکان بروجردی بنیاد از موزه میراث فرهنگی

به مناسبت بزرگداشت روز جهانی موزه و آغاز هفته میراث فرهنگی، مسؤولین شعبه بروجرد، عام  و نورآباد استان لرستان برای جمعی از کودکان دختر و پسر مناطق مذکور، اردو بازدید رایگان از موزه میراث فرهنگی را اجرا کردند.

به گفته مسؤولین فرهنگی شعب نامبرده شده، همزمان با روز جهانی موزه در 28 اردیبهشت ماه جاری، این شعب با دعوت از تعدادی از کودکان مقطع پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول تحت حمایت خود، که اغلب‌شان از ایتام شعب انتخاب شده بودند، به تشویق کودکان به یادگیری مشاهده‌­ای و آشنایی با هویت ملّی پرداختند. اهمیت چنین شناختی از این جهت شایان توجه است که بدانیم فردی که آداب و رسوم و علوم گذشته سرزمین خود و ارزش آن­‌ها را بهتر بشناسد، می­‌تواند آینده بهتری را برای خود و ملتش ترسیم نماید.

1_20220521-08Mayst_1

به گفته مسؤول فرهنگی شعبه بروجرد این بازدیدها با استقبال و اشتیاق کودکان مواجه شده است به گونه‌­ای که سؤالات متعددی را از مسوؤلین موزه در ارتباط با آثار تاریخی مطرح می‌کردند.

وی در ادامه گفتگوی خود اظهار داشت مدیر و کارکنان موزه میراث فرهنگی با مشاهده اشتیاق کودکان در آشنایی با میراث تاریخ و فرهنگ سرزمینمان، به مسؤولین شعب مذکور قول اجازه بازدید رایگان برای خیریه را دادند.

دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشور : بیگلری

 

برچسب ها: لرستان, بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, بروجرد, اردیبهشت 1401, موزه بروجرد


Slide 1
اشتراک
مطلـب