بازتاب رسانه‌ای خدمت‌رسانی درون و برون‌مرزی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها از برنامه صبحگاهی صباح‌الخیر

شبکه العالم روز دوشنبه هفته جاری به مناسبت ماه مبارک رمضان، محور گفتگوی برنامه صبحگاهی « صباح‌­الخیر » خود را اختصاص به پخش گزارش جامعی از برنامه­‌های انسان­‌دوستانه بنیاد بین­‌المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها، که با هدف محرومی‌ت­زدایی اجرا می­‌شوند، داد.

مهدی ابوالصاحب، گزارشگر شبکه عرب زبان العالم در تهران، در پنجمین روز از اردیبهشت سال 1401 که مصادف با دهه آخر ماه رحمت و غفران الهی است با حضور در یکی از رزمایشات مؤمنانه شهر تهران نمونه­‌ای از خدمات گسترده سازمان مردم نهاد بنیاد را به ثبت لنز دوربین این برنامه رساند.

محمد جواد فولاد، مدیر عامل محترم بنیاد، در گفتگوی خبری که با این گزارشگر داشت بر عملکرد و خدمت­‌رسانی بنیاد با هدف محرومیت‌­زدایی و در راستای عملی کردن جهاد اجتماعی، که یکی از رهنمودهای مهم مقام معظم رهبری خطاب به مؤسسات خیریه در کمک­‌رسانی مناسب به محرومان است،  تأکید نمود.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه  بیان کرد از ابتدای ماه مبارک رمضان در حرکتی جهادی، بنیاد طبق منوال سالیان گذشته اقدام به برگزاری رزمایشات متعدد سبد معیشتی ویژه سفره­‌های سحر و افطار در تمامی شهرهای کشور کرده است.

لازم به یادآوری است هزینه تهیه و آماده­‌سازی اقلام مورد نیاز از بخش نذورات مردمی مربوط به ماه مبارک تأمین می­‌شود. همچنین این مجموعه علاوه بر اجرا رزمایشاتی از این دست، مراسم ضیافت افطار را با دعوت از خانواده­‌های مددجو و با حضور خیرین و مسؤولین در سراسر کشور به ویژه در مناطق محروم برگزار نموده است  که تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

فاطمه چوپانی، مدیر قرارگاه محرومی‌ت­زدایی بنیاد آبشار عاطفه‌­ها، نیز در گفتگویی جداگانه با گزارشگر العالم به ارائه­‌ی گزارشی کوتاه از برنامه­‌ها و طرح­‌های بنیاد پرداخت.

Alalam--correspondent

گزارشگر برنامه صباح‌­الخیر همچنین بخشی از برنامه خود را به طرح خدمات برون­‌مرزی این بنیاد به محرومان دیگر کشورها از جمله بلاد اسلامی در کنار برشمردن کمک‌­های درون­‌مرزی آن به نیازمندان ایرانی اختصاص داد و افزود بنیاد عمل به جهاد اجتماعی و رفع نیاز محرومان جامعه را به عنوان یک عمل اخلاقی – انسانی بر خود واجب و فرض می­‌داند تا پاسخگوی نیاز قشر آسیب­‌پذیر باشد.

 

دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشور: بیگلری

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, شبکه العالم اردیبهشت 1401, برنامه صباح الخیر رمضان 1401


Slide 1
اشتراک
مطلـب