اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند کرمانشاهی همزمان با میلاد امام رضا(ع)

خبرگزاری شبستان: مسئول سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ ها در کرمانشاه، از راه اندازی شعبه جدید این سازمان در شهرستان کنگاور در راستای کارکرد بهتر و توسعه امور شعبه استان همزمان با میلاد امام رضا(علیه السلام) خبر داد.

سیده هایده وروایی مسئول سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ ها در کرمانشاه، با اشاره به فعالیت های خیرخواهانه این سازمان در راستای کمک به نیازمندان به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این نهاد خیریه به مناسبت میلاد امام رضا(علیه السلام) مراسم جشن ازدواج و اعطای جهیزیه به نوعروسان نیازمند کرمانشاهی را برگزار می کند.

وی با بیان اینکه این برنامه با همکاری و همراهی عوامل برنامه بنده عشق یکی از برنامه های شبکه زاگرس کرمانشاه در محل هتل پارسیان کرمانشاه برگزار خواهد شد، گفت: مردم و خیرین نیز می توانند این نهاد خیریه را در اجرای هر چه بهتر و مطلوب تر این برنامه حمایت کنند.

مسئول سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ ها در کرمانشاه، از اعطای جهیزیه به تعدادی از نوعروسان نیازمند تحت پوشش این سازمان خیریه طی نیمه شعبان امسال خبر داد.

به گفته وروایی، اقلام جهیزیه اعطایی به مددجویان تحت پوشش شامل کمد، گاز، فرش، اسباب سرسفره، بخاری، پشتی، سرویس تفلون و سرویس آکروپال است.

وی عنوان کرد: شماره حساب 1817067464 و شماره کارت 5859837000088233 سازمان آبشار عاطفه ها در کرمانشاه آماده دریافت کمک های نقدی خیرین و مردم است.

این مسئول، با بیان اینکه این سازمان در راستای اهداف عالیه خیرخواهانه و به منظور فقرزدایی به افراد محروم در استان ها و شهرستان ها دارای نمایندگی است، افزود: مردم و خیرین می توانند برای شرکت کارهای خداپسندانه کمک های خود را به این سازمان به آدرس کرمانشاه، خیابان محمدباقرصدر( شیرین سابق)، روبروی ترمینال شماره 1 ،کوی امیریان ،پلاک یک تحویل دهند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 08338257601 و ۰۹۱۸۴۱۵۲۱۴۹تماس حاصل کنند.

وروایی، از راه اندازی شعبه سازمان خیریه آبشار عاطفه ها در شهرستان کنگاور همزمان با میلاد امام رضا(علیه السلام) خبر داد و گفت: در استان تاکنون 5 شعبه سازمان آبشار عاطفه ها راه اندازی شده است.

برچسب ها: جهیزیه, ازدواج آسان, استانهای غربی, کرمانشاه


Slide 1
اشتراک
مطلـب