اهدای 210 فقره جهیزیه به نوعروسان کردستانی

به مناسبت ولادت امام رضا(علیه‌السلام) صورت گرفت؛ اهدای 210 فقره جهیزیه به نوعروسان کردستانی

به مناسبت دهه کرامت توسط بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها ۲۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان کردستانی اهدا شد. در این مراسم ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرنگان و حیدرپور معاون پشتیبانی قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها به ایراد سخنرانی پرداختند.

ماموستا فایق رستمی اظهار کرد: بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان محروم کردستان زمینه ساز حرکات بزرگی در راستای محرومیت زدایی بوده است.
وی افزود: اهدای ۲۱۰ فقره جهیزیه به زوج‌های جوان کردستانی در این شرایط سخت اقتصادی، امری قابل تحسین است و از خداوند متعال برای بانیان این اقدام خیرخواهانه طلب عزت داریم.
امام جمعه سنندج تصریح کرد: این اقدام جزو بهترین امور نیک و نوعی جهاد در راه خداست؛ چرا که زمینه سلامت زندگی ۲۱۰ زوج و ۴۲۰ جوان کردستانی را فراهم کرده است.
ماموستا رستمی افزود: رحمت خداوند متعال شامل حال افرادی است که زکات پرداخت می‌کنند و صدقه اموال را در اختیار فقرا قرار می‌دهند.
وی خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی یک پیکره هستند و اگر مشکلی برای یک فرد مسلمان پیش بیاید همه مسلمانان موظفند به یاری وی بشتابند.
ماموستا رستمی تصریح کرد: تعالی جامعه اسلامی و عزت روز افزون مسلمانان در گرو مشارکت و همدلی همگان است و خدا را شاکریم که همچنین مؤسسات و بنیادهای خیریه‌ای بانی حرکتی مهم شده‌اند.
امام جمعه سنندج تصریح کرد: از صدر اسلام تاکنون مسلمانان با تکیه بر همدلی و اتحاد توانسته‌اند به پیشرفت و ترقی دست یابند لذا در این آئین مترقی مبحث ایثار و فداکاری دارای جایگاه ویژه ای است.
حیدرپور در ادامه مراسم اظهار کرد: امروز ۲۱۰ سری کمک جهیزیه به نوعروسان کردستانی اهدا می‌شود که ۳۰ مورد آن مربوط به شهرستان سنندج است.
وی افزود: مشکلات اقتصادی موجب افزایش سن ازدواج و افزایش آسیب‌های اجتماعی شده است لذا این بنیاد پس از یک اقدام پژوهشی و در مناسبت‌های مختلف از تیر ۹۶ تا امروز هزار و ۵۲۸ سری کمک جهیزیه را از محل کمک‌های خیرین در سطح کردستان اهدا کرده است.
حیدرپور با خاطرنشان کردن اینکه این بنیاد در کردستان ۱۴ نمایندگی دارد و بیش از چهار هزار خانوار محروم را حمایت می‌کنیم، افزود: بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها دارای ۸۰۰ نمایندگی در سطح کشور است و بیش از ۶۰۰ هزار خیر ثابت داریم و در سال قریب به ۱۰ هزار جهیزیه بین ۱۹ استان محروم توزیع می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: کمک‌های ما تنها به جهیزیه محدود نشده و حمایت‌های معیشتی، درمانی، مسکن و آموزشی نیز در نقاط مختلف کشور انجام می‌دهیم.

برچسب ها: کردستان, دهه کرامت, اهداء جهیزیه, بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, ولادت امام رضا(علیه‌السلام)


Slide 1
اشتراک
مطلـب