اهدا 800 سری جهیزیه:طنین جریان آبشاری از جنس عاطفه‌ها در جشن جهیزیه مشهدالرضا

خانواده­‌ی بزرگ بنیاد آبشار عاطفه­‌ها با اهداء 800 سری جهیزیه در پنجمین روز از بهمن سال 1400، هم­زمان با میلاد مسرور حضرت فاطمه(س)، روزی به یادماندنی را برای اهالی مشهدالرضا رقم زد.

محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیادبین­‌المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها، در مراسم بزرگ اهدا جهیزیه که در مهدیه مشهد و با حضور پرسنل و مسؤولین بنیاد از نواحی مختلف مشهد، نوعروسان تحت حمایت به همراه خانواده­‌هایشان و خیرین مشهدی برگزار شد، سخنان خود را با تأکید بر اهمیت شروع زندگی مشترک در سایه­‌ی قرآن مجید و بهره‌­مندی از اسرار نهفته‌­ی زندگی در آن آغاز کرد و در ادامه با گنجینه خواندن آیات الهی قرآن گفت: "  این کتاب آسمانی یعنی آیین زندگی، برای اینکه زندگی شما تا پایان عمر محکم بشود، باقیات‌­الصالحاتی به عنوان فرزند صالح تربیت کنید و به محضر الهی تقدیم کنید ".

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش اُنس با قرآن و حضرت زهرا(س) در اندیشه­‌ی تربیتی مادران شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای جبهه‌­ی مقاومت، از حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک متربی پرورش‌یافته در مکتب تربیت قرآنی نام برد و تأکید نمود: " حاج قاسم یکی از فرزندان کشورماست که از یک روستای استان کرمان، از دامن پاک یک مادر مأنوس با حضرت زهرا(س) جهانی را متحول می­‌کند و می‌بینیم که این تولد از یک روستا باعث یک تبلور در عالم هستی شد. از دامن مادری پاک، مشابه حاج قاسم سلیمانی، فرزندانی صالح تربیت می‌شود و تقدیم اسلام می‌گردد که اسلام پایدار بماند، تا بستر ظهور حضرت ولی عصر(عج) فراهم شود. می­‌توانید از خدا بخواهید فرزند صالح در دامن پاک شما تربیت بشود و تقدیم اسلام کنید یعنی نیّت این باشد " .

لازم به یادآوری است همزمان با مراسم باشکوه اهدا جهیزیه به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) در خراسان رضوی به ویژه­ رزمایش عظیم شهر مشهد، دیگر استان‌­های کشور از جمله خراسان شمالی و جنوبی، همدان، استان­‌های شمالی کشور، غرب و ... نیز جشن اهداء جهیزیه را برپا کردند.

برچسب ها: اهداء جهیزیه, مشهد, بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, ولادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها)


Slide 1
اشتراک
مطلـب