افتتاح مجتمع تولیدی و کارآفرینی ثامن الائمه مشهد

مدیر عامل بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها؛ افتتاح مجتمع تولیدی ثامن الائمه؛ گامی بزرگ در جهت اشتغال زایی کشور

محمدجواد فولاد با اشاره به اینکه افتتاح مجتمع تولیدی ثامن الائمه گامی بزرگ در جهت اشتغال زایی در کشور است، افزود: این طرح به کاهش محرومیت زدایی و آسیب های اجتماعی کمک شایانی خواهد داشت.

مراسم افتتاحیه مجتمع تولیدی و کار آفرینی ثامن الائمه که شنبه 22 خرداد ماه در مجتمع تجاری عدالت با حضور محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها و آقای موسوی، مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی و دیگر مسئولین استانی برگزار شد، گفت: بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در راستای سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب و اطاعت از ایشان که سال 1400 را تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها نامگذاری کردند،  در جهت رونق تولید برنامه ریزی کرد و سیاست گذاری کلان و چشم انداز وسیعی را در سطح کشوری انجام داد.

16

فولاد افزود: امروز به مدد الهی بعد از 3 ماه کار و تلاش، اقدام به ایجاد بازارچه سوغات ایران در سطح مقدس مشهد و در جوار ملکوتی آقا علی بن موسی الرضا(علیه‌السلام) کردیم تا بتوانیم در  جهت تحقق فرامین ولی امر مسلمین و سرلوحه قرار دادن اشتغال گامی بزرگ برداریم.

مدیر عامل بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها ابراز کرد:  ایجاد چنین حرکت اقتصادی که حاصل دست رنج جامعه هدف در راستای استقلال معیشتی خانواده‌ها محسوب می‌شود، نیاز به مشارکت هر چه بیشتر خیرین دارد.  

وی ابراز کرد: قطعا تمام جامعه هدف ما در سراسر کشور برای حل مشکلات زندگی خود نیاز به اشتغال دارند؛ از این رو در منزل به تولیدات مختلفی از قبیل آنچه که در باب‌های این بازارچه رویت کردیم در معرض دید علاقه مندان گذاشتند تا همه کسانیکه برای خرید مراجعه می‌کنند مشارکت در این امر خیر و کمک به نیازمندان داشته باشند.

2_20210613-09Junth_2

فولاد با اشاره به اینکه نیروهای این بنیاد با روحیه و انگیزه انقلابی و جهادی در این امر خیر مشارکت کردند، افزود: این طرح بزرگ در کاهش آسیب‌های اجتماعی و محرومیت زدایی بسیار موثر خواهد بود. خداوند را سپاسگذارم که تصمیماتی که خادمین جهادی ولایی این بنیاد در اول سال برای تحقق شعار برنامه ریزی کردند، امروز به منصه ظهور رسید.

مجتمع کارآفرینی ثامن الائمه؛ حامی بانوان سرپرست خانواده 

 در ادامه موسوی مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: امروز شاهد یک حرکت زیبا در راستای تولید و نگاه به ظرفیت‌های داخل کشور بودیم.

وی افزود: در مجتمع تولیدی و کار آفرینی ثامن الائمه، 31 استان صنابع دستی و محصولات تولیدی را به منصه ظهور گذاشتند که بسیار زیبا بود و این حرکت، خود اکتفایی هر چه بیشتر را به ارمغان می‌آورد. نکته قابل توجه این بود که برخی از محصولات به اندازه ای از کیفیت بالا برخوردار هستند که به برخی کشورهای عربی صادر می‌کنند.

15

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه دوستان ما در مجموعه آبشار عاطفه‌ها اهداف والایی از افتتاح این مجموعه داشتند، افزود: مهم ترین حسن این است که جامعه با فرهنگ‌های مختلف، صنایع دستی و ظرفیت‌های هر استانی آشنا می‌شوند.

وی افزود: همچنین به تولید رونق کمک بسیاری خواهد کرد؛ چرا که بازار فروشی برای تمام تولیداتی است که در استان‌های مختلف ایجاد می‌شود.

موسوی خاطر نشان کرد: خان‌هایی که سرپرست خانواده هستند و نمی‌توانند به تنهایی بازار خریدی داشته باشند این طرح کمک بسیاری به آن‌‌ها می کند که تا محصولات خود را به راحتی به نمایش بگذارد و رونقی به زندگی بدهند و مدیریت گنند.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی ابراز کرد: ایشالله این کار قشنگ باز خورد خوبی داشته باشد و در ساحت‌های مختلف توسعه پیدا کند.

23

وی در پایان یادآور شد: انشالله در کنار تمام اتفاقات خوبی که به برکت این کار قشنگ صورت می گیرد، شاهد رونق بیشتر کشور با اتکا به صنایع دستی باشیم.

 

برچسب ها: محمدجواد فولاد, مشهد, بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها


Slide 1
اشتراک
مطلـب