افتتاح شعبه خیریه همزمان با ایام دهه فجر و با حضور امام جمعه و فرماندار نکا

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور حضرت آیت ا... محمدی لائینی امام جمعه نکا، احمدی فرماندار شهرستان نکا، دفتر نمایندگی خیریه آبشار عاطفه های امام رضا(ع) این شهرستان در خیابان سی متری افتتاح شد.

امام جمعه نکا در آیین این مراسم بیان داشت: ما باید با استفاده درست از باورهای دینی مردم را در مسیر کمک به خیریه ها تشویق کنیم.

آیت ا... محمدی لائینی افزود: هرگاه مردم خود وارد میدان شدند دیدیم که کارها به صورت منسجمی پیش رفته است و نتایج خوبی حاصل شده و اینجا است که باید مسئولان تلاش کنند که این حرکات مردمی فرهنگ سازی شود.

امام جمعه نکا فرهنگ سازی را لازمه ی آغاز هر کاری دانست و گفت: اگر فرهنگ کمک به نیازمندان در جامعه جریان پیدا کند، بدون شک جامعه هیچ فقیری نخواهد داشت و این امر نیز با تقویت باورهای دینی شدنی است

سرکار خانم ندافی مسول دفتر نمایندگی این خیریه در شهرستان نکا اظهار کرد: این سازمان مردم نهاد با هدف فقرزدایی اقشار ضعیف و کم‌د‌رآمد جامعه تاسیس شد

این مسول افزود: این سازمان مردم‌ نهاد به خدماتی از قبیل حمایت‌های درمانی، تحصیلی، آموزشی، فرهنگی، معیشتی، عمرانی، اعزام به سفرهای زیارتی، تسهیلات ازدواج و تهیه جهیزیه برای نوعروسان به صورت کمک‌های نقدی و غیرنقدی می‌پردازد.

برچسب ها: مسئولین, استانهای شمالی, مازندران, انقلاب اسلامی, امام جمعه


Slide 1
اشتراک
مطلـب