افتتاح شعبه ایتام و درمان بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها شعبه بیرجند

 

شعبه ایتام و درمان بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های خراسان‌جنوبی با حضور مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان‌جنوبی و تنی چند از سایر مسئولان استانی در بیرجند افتتاح شد.

عباسعلی بهاری مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان‌جنوبی در این مراسم اظهار کرد: مهمترین نقش سازمان‌های مردم نهاد افزایش مشارکت اجتماعی، پیشرفت و توسعه جامعه است. وی ضمن تشکر از خدمات ارزنده سمن‌ها در سطح استان و بویژه بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها،عنوان کرد: آنچه مسلم است آن است که بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها،بنیادی مردم‌نهاد و برخاسته از درون مردم بوده که به برکت امام رضا (ع) توانسته ،اعتماد مردم را به خود جلب کند و در راستای اهداف فقرزدایی گام های استوار بردارد.

حجت الاسلام مهدی عباسی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه، اظهار کرد: بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها،یک بنیاد بین‌المللی با اهدافی خیرخواهانه است که در تأمین جهیزیه نوعروسان، خدمات بهداشتی و درمانی به نیازمندان، حمایت از فرزندان بی‌سرپرست یا بد سرپرست،توزیع سبد غدایی بین نیازمندان و … فعالیت دارد.

 

برچسب ها: خراسان جنوبی, آبشار عاطفه ها, خیریه, بنیاد بین المللی, مراسم افتتاح, خیریه بین المللی, بیرجند, استانداری خراسان جنوبی, اداره اوقاف خراسان رضوی, خدمات بهداشتی و درمانی, اداره امور قرآنی


Slide 1
اشتراک
مطلـب