اشتغال به کار مددجویان نمایندگی مهدیشهر در کارگاه تولیدی

حدود 15 نفر از مددجویان نمایندگی بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشارعاطفه­‌های مهدیهشر(درجزین) سمنان با هدف کمک به توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش و دستیابی به استقلال مالی پایدار آنان، بر اساس گفتگوهای صورت گرفته با مدیر یکی از کارگاه‌­های تولید گونی و فیلتر مهدیشهر از اوایل خرداد ماه سال جاری در این کارگاه مشغول به کار شدند.

الهه ثابتیان، مسؤول واحد اشتغال نمایندگی مهدیشهر آبشار عاطفه‌ها، در مصاحبه تلفنی با دبیر خبر دفتر مرکزی با اشاره به اینکه مدیر این کارگاه که خود یکی از خیرین نمایندگی مهدیشهر است، ضمن پذیرش اشتغال به کار 15 مددجو در کارگاه از قبول مددجویان مرد و زن نیز استقبال کرده است، اظهار داشت: "در حال حاضر مسؤولین نمایندگی بنیاد مشغول بررسی شرایط مددجویان جهت معرفی به این کارگاه تولیدی هستند و تا کنون دو نفر وارد محیط کارگاه شده­‌اند. براساس نتایج حاصله از جلسه حضوری با مدیر کارگاه، تصمیم گرفته شد بیشتر نیروی مورد نیاز از خانم­‌های تحت پوشش و مابقی، حداکثر 3 نفر، از آقایان تأمین شود".

mahdi1

وی در ادامه از قول  این خیر در جلسه روز سه شنبه 3 خرداد سال 1401 تصریح کرد مددجویان معرفی شده در صورت کسب مهارت لازم برای انجام مطلوب وظایف محوله در کارگاه قادر خواهند بود درآمد کافی کسب کنند و در این صورت از پوشش بنیاد آبشار عاطفه­‌ها خارج خواهند شد.

ثابتیان در بخش دیگری از این گفتگو از برنامه‌­ریزی برای اجرا طرح استعدایابی مددجویان در راستای آموزش و ایجاد شغل‌­های خانگی در کنار برپایی نمایشگاه و عرضه محصولات در غرفه به منظور بازاریابی و کسب درآمد پایدار برای خودکفایی مالی آنان خبر داد.

دبیر خبر دفتر مرکزی: بیگلری

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, کارگاه تولیدی مهدیهشر, خرداد 1401


Slide 1
اشتراک
مطلـب